topnaz

تاپ ناز

topnaz

تاپ ناز

جملات حاضر جوابی خفن و سنگین - متن های تیکه دار جواب دادن

مجموعه ای از جملات حاضر جوابی خفن و سنگین با متن های تیکه دار جالب

چقدر موهات سفید شده؟

آره می بینی خیلی جذاب ترم کرده!!!

******

لباستو چند خریدی؟
ارزون.

******

این همه کتاب می خونی که چی بشه؟
تا یاد بگیرم تمرکزم روی زندگی خودم باشه.


رتبه کنکورت چند شد؟
به نسبت تلاشم خوب شد!!

******

خوشگل ندیدی؟
چرا هر روز جلو آینه میبینم.

******

جرعت نداری باهام بحث کنی!!!
من به حقوق حیوانات احترام میزارم.

******

بچه ات چرا حرف نمیزنه؟
آداب حرف زدن مهمتره
که دیگران خیلی ام نیاموختن انگار

******

چقدر موهات کمه؟؟؟
آره خب بهای خالی نبودن توی سر
خالی شدن روی سره

***

چقدر چاق شدی؟
خدا را شکر بهم حسابی خوش میگذره
حرص چیزی رو نمی خورم.

******

چقدر قدت درازه؟
یا چقدر قدت کوتاهه؟
چیکار کنم خدا از هر چیزی
سنگ تمومش رو برام گذاشته.

******

غذات اصلا خوشمزه نبود؟
اگه خوشمزه بود که نمیدادم تو بخوری.

******

پارسال دوست امسال آشنا؟!
ایشالا سال بعد دشمن.

******

چقدر خسیسی؟!
کسی که بلد نیست خرج کنه
به درست خرج کردن میگه خسیسی!

******

چقدر چشمات ریزه؟!
خداروشکر چشمام ریزه
عیب های شما کمتر به چشم میاد

******

چقدر بی عُرضه ای تو!!!
یه کم از با عرضه بودن هات بگو یاد بگیریم.

******

در جواب شوخی کردم بابا؛
آخرین کسی که شوخی کرد بدجوری پشیمون شد.

***

ماشینتون خیلی قدیمی شده چرا عوضش نمی کنید؟
مگه هر چیزی که قدیمی شد رو باید عوض کرد؟
پس فامیلامون چی؟

******

چرا دماغت رو عمل نمیکنی؟!
چون دوستش دارم نمیخوام اذیتش کنم.

******

اینهمه حقوق میگیری، پول هاتو چیکار می کنی؟!
بالاخره خوشگلا خرجشون بالاست دیگه.

******

متن جواب دندان شکن به آدم پررو

کی رفته بودی سفر؟
به یه همسفر.

******

یکم اگه قدت بلندتر بود خیلی خوش هیکل بودی!!
عزیزم اگه به قد بود که عکس زرافه می رفت رو همه ی بیلبورداااا

منبع: حاضر جوابی 

متن جدید تبریک عید فطر - جملات تبریک عید فطر جدید

شعر عید فطر

    جان و تن من از قفس نفس رها شد

    ماه رمضان رفت و دلم تنگ خدا شد

    صد حیف که برچیده شد این سفره احسان

    صد شکر که عید رمضان چهره نما شد

    شیرینی این عید گوارای شما باد

    عید سعید فطر بر شما مبارک

    روزهای آخر چقدر عرفانی ست

    چشم‌هایم عجیب بارانی  ست

    عطر جنت به پایان رسید، افسوس

    آخرین لحظه‌های مهمانی ست

    عید فطر مبارک

   رمضان  رفت ولی کاش صفایش نرود

    سحر و جوشن و قرآن و دعایش نرود

    کاشکی پر شده باشد دلم از نور سحر

    همره روزه و افطار، ثوابش نرود

خداحافظ ماه پروردگار الرحمن الراحمین

خداحافظ ماه لحظه های افطار و سحر

خداحافظ ماه نعمت و رحمت و برکت

خداحافظ ماه شب های نورانی قدر

    عید فطر ضیافتی است برای پایان این میهمانی

    عید فطر پاداش افطارهای خالصانه و بجاست

    عید فطر قبولی انفاق‌های به قصد قربت است

    عید فطر پایان نامه دوره ایثار و گذشت است

    فرا رسیدن عید سعید فطر، عید اجابت و عنایت خدایی بر مسلمین جهان مبارک باد

خداحافظ ای محفل وصف یار

خداحافظ ای ماه پروردگار

خداحافظ ای سر به سر شور و شوق

خداحافظ ای لحظه های وصال

عید فطر مبارک


در آخرین دقایق این ماه پربرکت و عزیز؛

 لبخند خدا را برای تک تک لحظاتتان آرزومندم همچنین امیدوارم عبادات شما در درگاه الهی قبول حق باشد

عید سعید فطر مبارک …

هنگام نماز عید فطر،

زمانی که دست به سوی آسمان بلند کردید محتاج دعاهای خیر شما هستیم

عید مبارک

عید فطر، پاداش روزه داری وقلب   پاک شماست… عید فطر مبارک

تبریک عید فطر به همسر

    تو چقدر زیبا مفهوم تکلیف و بندگی را دریافتی عزیز دلم.

    یک ماه روزه داری ات قبول،

    عیدت مبارک فرشته زیبای من!

    به تو سوگند و به ناز گل سرخ و به پروانه که درعشق فنا می گردد:

    زندگی زیبا نیست!

    آنچه زیباست تویی، عید فطر مبارک عشق جانم…!

    ای فدای صورت

    ماهت که رویت کردنش…

    عید فطر مردم

    است و عید قربان من است……

    عید فطر مبارک عشقم

تبریک عید فطر به همسر

    رمضان ماه پرفیض قرآن تمام می شود

    و شب قدر آغاز نزول قرآن روشنایی راهمان گشته

    و عیدش وامدار عشقی خدایی است

    همسر عزیزم عید فطر مبارک

الهی… در این روز با شکوه و عید سعید

به عشق مان جلوه خدایی ببخش

و ما را در مسیر زیباترین ها ثابت قدم کن

عشق من عیدت مبارک