topnaz

تاپ ناز

topnaz

تاپ ناز

متن خوشحالی - جملات شاد و زیبا درباره زندگی

جملات شاد و پر انرژی با عکس

در این بخش جملات شاد زیبا و با انرژی را با متن های خوشحالی گردآوری کرده ایم.

 

به جای

جنگیدن با افکار منفی

انرژیتان را

به سمت زیبایی سوق دهید

به جای فکر کردن

ترانه بخوانید

به جای فلسفه بافی

عشق بورزید

 

از زیبایی ها لذت ببرید و شادی کنید

 

_____________________

 

بگذار هر ثانیه حالِ تو خوب باشد

بگذار رفتنی‌ ها بروند و ماندنی‌ ها بمانند

تو لبخندت را بزن انگار نه انگار

حالِ خوبِ خودت را

به هیچ اتفاق و شرایط و شخصی گره نزن

بی‌ واسطه خوب باش

بی‌ واسطه شادی کن

و بی واسطه بخند

تو که خوب باشی همه چیز خوب می شود

باور کن

 

_____________________

 

 

من برای آرامشم

برای شادی ام و برای خوشبختی‌ ام

برگ‌ های برنده ی زیادی دارم

و نمی بازم! اگر امروز دلم گرفت

بغض کردم، تسلیم شدم

و گوشه ی تاریکِ اتاق، کز کردم

فردا قطعا دوباره می خندم

دوباره می ایستم و دوباره می سازم

تمام ویرانه های روح زخمی ام را

بهتر از همیشه می سازم

 

جملات شاد و مثبت پر انرژی

جملات شاد و انگیزشی با عکس

 

خوشبخت ترین مخلوق خواهی بود

اگر امروزت را آنچنان زندگی کنی

که گویی نه فردایی وجود دارد برای دلهره

و نه گذشته ای برای حسرت

 

_____________________

 

دیروزت خوب یا بد گذشت

مهم نیست

امروز روز دیگریست

قدری شادی با خود به خانه ببر

راه خانه ات را که یاد گرفت

فردا با پای خودش می آید

شک نکن …

 

_____________________

 

به داشته‌ هایت که بیندیشی

دیگر چشم داشتی

نخواهی داشت به دست دیگری …

«آرامش»

در دوست داشتنِ داشته‌ هاست

در بخششِ بی‌ منت‌‌

و در دعا برای دیگران …

شاد باشید و شادی خلق کنید

 

جملات شاد و پر انرژی جدید

 

غم ها ارزش جنگیدن ندارند!

رهایشان کنید

غم ها آنقدر خسته اند

که با کمترین بی توجهی

از پای در می آیند

برای شادی بغل باز کنید

و با امید زندگی کنید …

 

_____________________

 

ابرها به آسمان تکیه می کنند

درختان به زمین

و انسانها به مهربانی یکدیگر

گاهی دلگرمی یکی

چنان معجزه می کند که

انگار خدا در زمین کنار توست

جاودان باد سایه کسانی که

شادی را علتند نه شریک

و غم را شریکند نه دلیل

 

_____________________

 

بگذار، هر ثانیه

حال تو خوب باشد

بگذار رفتنی ها بروند، و ماندنی ها بمانند

تو لبخندت را بزن، انگار نه انگار

حال خوب خودت را به هیچ

اتفاق و شرایط و شخصی گره نزن،

بی واسطه خوب باش

بی واسطه شادی کن ، بی واسطه بخند

شک نکن تو که خوب باشی

همه چیز خوب می شود

خوب تر از چیزی که فکرش را می کنی

 

متن های شاد بودن و خندیدن

عکس و جملات شاد و انگیزشی دخترونه

 

بی تفاوت باشید!

شادی چیزی نیست

جز داشتن سلامت تن

و یک حافظه‌ ی ضعیف …

 

آلبرت شوایتزر

 

_____________________

 

آرامشم را تاب میدهم !

دست نگرانی‌ ها را از زندگیم کوتاه میکنم

و چشم از مهربانی‌ های خدا بر نمی‌ دارم !

چرا که باور دارم

همیشه راهی برای خوشبختی و شادی

در چنته زندگی وجود دارد …

 

_____________________

 

من درباره ریشه ی لغت شادی (Happiness) پژوهش کردم و دریافتم که این کلمه از فعل اتفاق افتادن (Happening) گرفته شده است

 

به عبارت دیگر، شادی در مشاهده ی هر آنچه که روی می دهدیافت می شود

 

اگر نتوانی از آنچه برای صبحانه ی امروزت، تدارک دیده شده، شاد شوی، احتمالا شادی را در جای دیگری نمی‌یابی

 

رابرت جانسون

 

جملات شاد و انگیزشی متفاوت

عکس و متن شاد بودن و شاد زندگی کردن

 

امروز را زندگی کن

فردا را فکر نکن

شادی امروزت را از دست نده

آنقدر بخند که آسمان دلت

از ستاره بارور شود

بگذار خورشید از شرق چشمان تو

طلوع کند

 

_____________________

 

قانون انتظار میگه منتظر هر چی باشی

وارد زندگیت میشه

پس دائم با خودت تکرار کن:

من امروز منتظر عالی ترین اتفاق ها هستم…

 

_____________________

 

غم ها ارزش جنگیدن ندارند!

رهایشان کنید

غم ها آنقدر خسته اند

که با کمترین بی توجهی

از پای در می آیند

برای شادی بغل باز کنید

و با امید زندگی کنید …

 

متن زندگی شاد و موفق

 

میتوان ساده زندگی کرد

ساده زیست

و از شادیهای کوچک لذت برد

فقط کافیست باور داشته باشیم لذت

شادی در داشتن

چیزهای بزرگ نیست

 

_____________________

 

به تعداد شبها

روز وجود دارد

و طول شب و روز هم

در چرخه یک سال مساوی ست!

حتی سعادتمند‌ترین زندگی‌ ها هم

نمی تواند بدون کمی تاریکی سپری شود

و کلمه ی شادی اگـر با اندوه به تعادل نرسد

بی معنی خواهد بود.

پس نگران اندوه و غمت نباش

چون کاملا طبیعی

و البته گذراست . . .!!

 

_____________________

 

صبح را

شادی را

و رنگ‌ ها را

به زندگی دعوت کن

که می‌ گذرد مثلِ باد

این بهارِ عمر…

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد