topnaz

تاپ ناز

topnaz

تاپ ناز

متن زیبای تبریک روز زن

جملات ناب و احساسی برای روز زن

ﻣﯽ ﺗﺮﺳﻢ ﺁﻧﻘﺪﺭ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺑﺪﺍﺭﻡ
ﮐﻪ ﺧﺪﺍ ﻫﻢ شک ﮐﻨﺪ
ﮐﻪ ﺁﻏﺎﺯِ ﻋﺸﻖ ﺍﺯ ﺁﺩﻡ ﻭ ﺣﻮﺍ ﺑﻮﺩﻩ ﯾﺎ ﺍﺯ ﻣﺎ !
“روز زن مبارک”

جملات مخصوص خانم عزیزم

ای زن ، ای الطاف دستِ حضرتِ پروردگار / ای تو بهتر از همه هستی ، به صد ره آشکار
خنده ات چون روشنایِ صبحِ هستی ، پر ضیا / خنده ات چون دامنِ عرش خدا ، مهدِ صفا
روزت مبارک

جمله های ناب برای روز زن

روزی که تو همسرم شدی
شادترین روز زندگیم بود
دوستت دارم آرام جانم
روزت مبارک همسر نازنینم

متن تبریک روز زن

جملات ویژه روز زن

پنجره را باز میکنم ،  طلوع را میبینم و غروب را فراموش میکنم . . .
از اینکه در قلبم هستی و عشق منی افتخار میکنم . . .
روزت مبارک

متن تبریک برای روز زن

در لبخند تو چیزی ست که با من سخن می گوید
چیزی در صدای تو که برای من آواز می خواند
چیزی درون چشمانت که به من می گوید
برای من عزیزترین هستی
روز زن مبارک

متن تبریک روز همسرم

آسمان آبی چشمان تو مال من است / تا زنم پر در میان آسمانت همسرم
هر زمان تا از تمام زندگی خسته شدم / عاشقم کردی به راه زندگانی همسرم
روزت مبارک ، دوستت دارم

متن کوتاه برای روز زن با مضامین دلنشین

لبخند تو به معنای واقعی زیباترین چیزی است که در تمام زندگی ام دیده ام

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد