topnaz

تاپ ناز

topnaz

تاپ ناز

همه چیز درباره قرص ویاگرا (قرص سیلدنافیل) قرص تاخیری

ویاگرا نام تجارتی داروی سیلدنافیل است. این دارو به مردانی که دچار اختلال نعوظ هستند، کمک می کند تا توانائی جنسی خود را باز یابند . و در واقع این دارو پایه اصلی تمام داروهایی است که در این زمینه در بازار دارویی وجود دارد .

این دارو به صورت قرص ۱ساعت قبل از تصمیم به مقاربت مصرف می شود و در طی یک ساعت نباید بیش از ۱قرص مصرف شود .
به گزارش یورفان، در مورد اغلب بیماران درمان با قرص ۵۰ میلی گرمی آغاز می شود. حتی در صورت استفاده از ویاگرا باز هم جهت ایجاد نعوظ احتیاج به تحریکات فیز یکی و ذهنی و تمایل بیمار به ایجاد نعوظ وجود دارد .

برخی از عوارض جانبی شایع ویاگرا یا قرص تاخیری :

سردرد

قرمزی و احساس گرما در صورت و قسمت فوقانی

ناراحتی معده

آبریزش بینی

عطسه های مکرر

تغییرات بینائی

آبی رنگ به نظر رسیدن اجسام

اگر شما از ویاگرا استفاده می کنید و دچار درد قفسه سینه شدید به پزشک مراجعه کنید.
citrate که به نام ویاگرا شناخته شده و فروخته می شود دارویی است که برای نقص erect شدن آلت تناسلی مردان(impotence) استفاده می شود.  تحقیقات جدید نشان می دهد که به دلیل افزایش خونرسانی به دستگاه تناسلی زن می تواند باعث رضایت بیشتر زن از رابطه جنسی خود شود.  ادامه مطلب ...

آمیزش در چه زمانی برای باردار شدن مناسب تر است؟

آمیزش در چه زمانی برای باردار شدن مناسب تر است؟

قاعدتاً به این صورت نیست که هر زمان شما آمیزش داشتید با ورود اسپرم به داخل رحم بارداری صورت گیرد. بهتر است که برای بارداریتان برنامه ریزی داشته باشید. زمان مناسب را آگاهانه انتخاب کنید. در اینجا برایتان خواهیم گفت که چه زمانی مناسب تر است. پس با ما همراه باشید. 

ادامه مطلب ...

راهنمای سفر به کشور بلغارستان

راهنمای سفر به کشور بلغارستان

راهنمای سفر به کشور بلغارستان

بلغارستان کشوری در جنوب شرقی اروپاست. پایتخت این کشور شهر صوفیه است. زبان رسمی این کشور بلغاری و واحد پول آن لِف با واحد جزء استونیکی است. اگر شما هم بلغارستان را برای سفر انتخاب کرده اید بهتر است با ما همراه شوید. 

ادامه مطلب ...

11 قدم برای داشتن موهای صاف و زیبا

برای داشتن موهای صاف، جذاب و زیبا چه باید کرد؟

حتی زمانی که همراه با محصولات محافظت در برابر حرارت، از آن استفاده کنید، باز هم مو در خطر خشک شدن و از دست دادن بافت طبیعی‌اش قرار دارد. اگر هفته‌ای یک بار هم از اتوی مو استفاده می‌کنید، باز هم لازم است گاهی اوقات به موهایتان استراحت دهید و اتو را کنار بگذارید. بیگودی‌های مو به شما این امکان را می‌دهند که بدون اینکه نگران سوختن موهایتان باشید، آنها را کاملا صاف کنید. بطوریکه انگار در آرایشگاه صاف شده‌اند! اما چگونه باید اینکار را انجام دهیم؟  ادامه مطلب ...

روش داشتن گونه های برجسته و صورت چاق و تپل

صورت و گونه های پر و تپل چهره را جوانتر کرده و به همین خاطر است که بسیاری از افرادی که صورت و گونه های لاغر دارند همیشه به دنبال این هستند که صورتشان چاقتر به نظر بیاید. شما می توانید از یک سری تکنیکها و روشهای طبیعی استفاده کنید تا گونه هایتان تپل تر شده و صورتتان چاقتر بنطر بیاید، یا می توانید صورتتان را بطور فیزیکی و با استفاده از روشهای آرایشی و جراحی زیبایی برجسته تر  سازید. در ادامه روشهای طبیعی و روشهای فیزیکی برای چاقتر کردن گونه ها را ذکر می کنیم. 

ادامه مطلب ...