topnaz

تاپ ناز

topnaz

تاپ ناز

جملات رمانتیک برای عشق زندگی با عکس نوشته های عاشقانه جدید

شیک ترین جملات احساسی

هرگاه پیش من هستی، نمی‌خواهم سر هیچ کار دیگری بروم
می‌خواهم تا ابد بنشینم و چشم هایت را نگاه کنم
تا عمق چشم هایت را نگاه کنم تا مطمئن شوم بی‌نهایت دوستم داری

در آغوش تو مثل یک قصه جادویی پرواز می‌کنم

و احساس می‌کنم همه مشکلات دنیا

برای همیشه پشت سر می‌مانند.

“عشق” همین است تنت می‌رود…
و دلَت جایی میانِ دست‌هایِ کسی تا ابد جا می‌مانَد.

وقتی به چشمانت نگاه می کنم دنیا برایم متوقف می شود
تو تمام بود و نبود منی

رویا هایی هست که شاید هرگز تعبیر نشوند
اما همیشه شیرین اند
مثل رویــــای بـــــــــــودن تو …!

چه تعهد شیرینی دستهایش
مرا به تمام مردهای سرزمینم
حرام کرد.

مطلب مشابه: عکس نوشته عاشقانه و رمانتیک (10 عکس و متن احساسی)

عشق فریب بزرگی است

اما دوست داشتن

یک صداقت بی انتهاست …

من هیچ ام
و تُ
در تمامِ هیچِ من همه ای …

من و «تـــو»ُ ..
یک روز بارونی
توی خیابان‌های همیشگی
قدم‌های عاشقانه ..
تُ از خودت بگویی و من
بگویم که : دوستت دارم ..!!

سخته بخوایش و نخوادت…
یا اینکه بخوادت و نخوایش…
اما هیچی سخت تر از این نیست که
بخوایش و بخوادت اما اون بالایی نخواد

لبخند تو به معنای واقعی زیباترین چیزی است که در تمام زندگی ام دیده ام 
                                

                                
                                <style>
    @media (min-width: 992px) {
        #abs {
            width: 80% !important;
            margin: auto !important;
        }
    }
</style>

<div id=

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد