topnaz

تاپ ناز

topnaz

تاپ ناز

متن و جملات تولد خودم

تولدم مبارک نیست غمگینم

تولدم مبارک نیست
آخه اونی که میخوام کنارم نیست
جملات غمگین تبریک تولد به خودم


تولد غمگینم مبارک

تولدم مبارک نیست              دلم گرفته غمگینم
هوای خونه دلگیره            تو رو اینجا نمی بینم
تولدم مبارک نیست            شکسته قلب داغونم
تو نیستی و من از دوریت     خودم رو مرده می دونم
جملات غمگین تبریک تولد به خودم


جملات غمگین تولدت مبارک غم انگیز

تقویم ورق می‌خورد و به روزی می‌رسد که آمدنش هیچ کس را خوشحال نمی‌کند؛ حتی خود من را. تولدم را جشن می‌گیرم با یک کیک تنهایی و چند اشک شمع و یک کادوی پیچیده به اندوه. تولد غمگینم مبارک
جملات غمگین تبریک تولد به خودم


متن های ناراحت کننده تولدت مبارک

باز هم جشن تولد، باز هم کادو و گل، باز هم شمع و گل و آیینه، هر کسی چیزی با خود دارد، یک عروسک یک گل، یا کتابی پر دیو و دلبر، کاش جای همه این خوبان، تو کنارم بودی، لااقل کاش یکی از یاران، نامه‌ات را به من اهدا می‌کرد
جملات غمگین تبریک تولد به خودم


تولد عشقی که رفته

برای دل خودم سخته بدونم تولدشه و نتونم تبریک بگم. جات هنوز میون دعاهامه. گر چه می‌دونم دیگه جایی توی قلبت ندارم. تولدت مبارک عزیزترینم
جملات غمگین تبریک تولد به خودم


متن غم و ناراحتی

به سلامتی کسی که عشقش اون رو رها کرد و برای همیشه تنهاش گذاشت ولی هنوز رمز گوشیش تاریخ تولد تنها عشقشه
جملات غمگین تبریک تولد به خودم


جمله های کوتاه تبریک تولد غم انگیز

امشب دامن تو پر از هدیه‌های بزرگ و کوچک می‌شود؛ امام من هیچ چیز ندارم که به تو هدیه بدهم. جز دلی که به من پس دادی
جملات غمگین تبریک تولد به خودم


شعر نو تولدت مبارک

رسیده روز تولد تو
که باز من برات هدیه بگیرم
واسه من فقط همین بهانه س
بگم که چه قدر برات می‌میرم
لحظه شیرین دلواپسی
کی به داد دل ما می‌رسی؟
دیدارت بهترین روز من بود
وقت خوبی واسه دوست داشتن بود
جملات غمگین تبریک تولد به خودم


متن بلند تولد عشقی که رفته

هنوز هم روز تولدت را جشن می‌گیرم، تنهایی شمع روشن می‌کنم. آرزو می‌کنم و به امید دیدار تو شمع‌های کیک تولدت را خاموش می‌کنم. آرزو می‌کنم در جشن تولد بعدی تو در کنارت باشم و تو چشم در چشم من قول بدهی از کنارم جایی نمی‌روی.
جملات غمگین تبریک تولد به خودم

منبع: متن تولدم

دانلود آهنگ عمو زنجیرباف ارش و مسیح

دانلود آهنگ جدید مسیح و آرش با به نام عمو زنجیرباف

دانلود آهنگ زیبا و احساسی "عمو زنجیرباف" با صدای مسیح و آرش Ap

Download New Music BY Maih Arash Ap | Amoo Zanjirbaf

دانلود آهنگ مسیح و آرش Ap عمو زنجیرباف

متن آهنگ   مسیح و آرش

یه جوری پشت کوه انداختی که پیدام نشد چجوری زنجیرمو بافتی که هی پاره شد
ای عمو زنجیر باف حیف عمو زنجیر باف ...
بابا دیگه نمیاد هیچی بیاره برام با صدای چی میخوای گریه کنم برات
ای عمو زنجیر باف حیف عمو زنجیر باف ...
بله من جوونیمو تو اون روزا گذاشتم تو یادت میاد بله کودکیامو تو اون کوچه گذاشتم بیخ اون دیوار
بله عمو من این روزا دائم میکشم سیگار ...
بله من جوونیمو تو اون روزا گذاشتم تو یادت میاد بله کودکیامو تو اون کوچه گذاشتم بیخ اون دیوار
بله عمو من این روزا دائم میکشم سیگار ...
تا چشم گذاشتم همه قایم شدن هیچی نداشتم واسه عاشق شدن
دیدی عمو دنیا سرم چی آورد دیگه مهم نیست که کی چی چی آورد
چرخ فلک توپمو پاره کرده اون روزا دیگه مگه بر میگرده دنیا برام جور دیگه رقم خورد
سنگای هفت سنگ همه تو سرم خورد ...
بله من جوونیمو تو اون روزا گذاشتم تو یادت میاد بله کودکیامو تو اون کوچه گذاشتم بیخ اون دیوار
بله عمو من این روزا دائم میکشم سیگار ...
بله من جوونیمو تو اون روزا گذاشتم تو یادت میاد بله کودکیامو تو اون کوچه گذاشتم بیخ اون دیوار
بله عمو من این روزا دائم میکشم سیگار ...

مسیح و آرش عمو زنجیرباف

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی 320


منبع: آهنگ زنجیرباف 

دانلود آهنگ های انگیزشی

موزیک های انگیزشی برای انرژی

در ادامه آهنگ های انگیزشی با کیفیت عالی 320 و پخش آنلاین قرار داده شده اند که امیدواریم مورد توجه شما قرار بگیرد.

 

دانلود انرژی مثبت علی زیبایی (با متن پر انرژی و انگیزشی)

دانلود

 


 

آهنگ اردلان به نام معجزست خنده هات (موزیک بی تفاوتی نسبت به افراد منفی)

دانلود

 



آهنگ انگیزشی بنیامین جهرمی به نام بلند پروازیه بی رحم (با شعر مفهومی در مورد کار و زندگی)

دانلود

 



آهنگ چند درجه در مورد امید و پیشرفت

دانلود

 



آهنگ شنیدنی فرزاد فرخ به نام انرژی مثبت برای افزایش انگیزه

دانلود

 



آهنگ سنتی برای افزایش انرژی از همایون شجریان به نام دل به دل

دانلود

 



آهنگ امروز روز منه (محتوای انگیزشی)

دانلود

 



هفت میلیون ستاره با صدای زانیار خسروی (آهنگ مثبت انگیزشی)

دانلود

 



آهنگ زانیار خسروی نمیرم عقب (با متن مثبت و انگیزشی)

دانلود

 



آهنگ دست دارم زندگی رو با صدای سیروان خسروی (با محتوای سوپر انگیزشی)

دانلود

 



آهنگ سلام با محتوای زندگی و امید

دانلود

 



آهنگ سایبون با شعر انگیزشی

دانلود

 



آهنگ من میلیونر نیستم زانیار خسروی

دانلود


منبع: آهنگ انگیزشی

جملات عذرخواهی عاشقانه با متن های رمانتیک

روز‌های بدون تو مانند آسمان بدون خورشید، ماه‌های بدون روز و غذای بدون نمک است
من بدون تو ناقص و بی‌فایده هستم. لطفاً برگرد و مرا کامل کن. دلم برایت تنگ شد‌ها
عذرخواهی من را بپذیر و اجازه بده ثابت کنم چه اندازه پشیمان هستم
من را ببخش و اجازه بده با نشان دادن این‌که چقدر دوستت دارم، تاوان گناهانم را بپردازم
متأسفم عزیزترینم


متن ویژه عذرخواهی از همسرم

من بدون این که بشمارم
بار‌ها می‌گویم «متاسفم» تا نشان دهم چقدر بابت کاری که کرده‌ام پشیمانم
امیدوارم مرا ببخشی


اشتباهاتم را ببخش.
اما آن‌چه بین ما بود را فراموش نکن
من هر لحظه‌ای که با تو بودم را ستایش می‌کنم
و هر روز از زندگی‌ام تو را دوست دارم
مرا ببخش عشق من


تقدیم به همسر عزیز و دوست‌داشتنی‌ام
با کمال عشق از تو معذرت می‌خواهم
لحظه‌ای کنترلم را از دست دادم و حرف‌های بدی زدم
حالا واقعا متأسفم. لطفاً مرا ببخش عشقم


جملات عذرخواهی عاشقانه با متن های رمانتیک احساسی برای معذرت خواهی همسر

بیا با پاک‌ترین سلام عشق آشتی کنیم
بیا با بنفشه‌های کنار جوی آشتی کنیم
بیا ازحسرت و غم دیگه باهم حرف نزنیم
بیا برخنده این صبح بهار خنده کنیم…


منو ببخش که درخشیدی و من چشمامو بستم
منو بخشیدی و من چشمامو بستم
تو به پای من نشستی و جدا از تو نشستم
که نیاوردی به روم هر جا دلت رو می‌شکستم
منو ببخش عشقم


جملات ادبی معذرت خواهی از همسرم

دلبرکم چیزی بگو به من که از گریه پرم
به من که بی صدای تو از شب شکست می‌خورم

دلبرکم چیزی بگو به من که گرم هق هق‌ام
به من که آخرین آواره‌های عاشقم

چیزی بگو که آینه خسته نشه از بی کسی
غزل بشن ترانه‌هام نه هق هق دلواپسی


جملات عذرخواهی عاشقانه با متن های رمانتیک احساسی برای معذرت خواهی همسر

چی میشد تو هم منو دوستم میداشتی نازنین
جای گریه رو لبام خنده می‌کاشتی نازنین

حالا که قهری باهام ولی بدون دوستت دارم
طاقت قهر ندارم پس آشتی آشتی نازنین


بوسه‌ام را می‌گذارم پشت در
قهر کردی، قهر کردم، سر به سر

تو بیا، در را تماماً باز کن
هر چه می‌خواهی برایم ناز کن

من غرورم را شکستم، داشتی؟
آمدم، حالا تو با من آشتی؟



منبع: متن معذرت خواهی

متن غمگین تاثیرگذار کوتاه و زیبا

متن کوتاه دوری و تنهایی غمگین

پنج انگشت دارم
که از خودم به تو وابسته‌ترند …!
نیستی که ببینی
چه اعتصاب سردی از نبودنت کرده‌اند!

***

این روز‌ها تلخ می‌گذرد، دستم می‌لرزد از توصیفش
همین بس که:
نفس کشیدنم در این مرگِ تدریجی، مثل خودکشی است
با تیغِ کُند.

***

شک ندارم
سفره‌ی دلم را که وا کنم
همه سـیر می‌شوند …!

***

متن غمگین تاثیرگذار

جملات کوتاه و غم انگیز تنها شدن

خودتان را برای دیگران
آرام آرام ورق بزنید.
چون اگر تمام شوید
سریع می‌روند سراغ دیگران!

***

بی خود منتظرت هستم و هربار
که صدای به هم خوردن در را می‌شنوم
از جا می‌پرم …
بی خود دلم را خوش کرده‌ام
به پیراهنی مانده روی بند
تو ناگهان رفتی و باد‌ها
هر روز هم که بیایند
چیز‌هایی که برده‌اند را
هرگز بر نمی‌گردانند!

***

متن غمگین تاثیرگذار

متن کوتاه غمگین رفتن عشق

آنگونه که تو رفتی
هیچ آمدنی جبرانش نمی‌کند …

***

خنجرت را از سینه‌ام بیرون بکش
بگذار زندگی کنم!
عطرت را از پوست تنم بگیر
بگذار زندگی کنم!

***

منم آن شکسته سازی که
توام نمی‌نوازی
چه فغان کنم ز دستی
که گسسته تار ما را

***

متن ادبی تنهایی

کوهم، ولی ..
پس لرزه‌های نبودنت
استقامتم را
به بازی گرفته‌اند …
سیاوش_صیّاف

***

سال‌هاست منتظر آمدن
روز‌های بهترم.
ولی نمی‌دانم چرا هنوز هم
دیروز‌ها بهترند …


منب,ع، متن غمگین تاثیرگذار