topnaz

تاپ ناز

topnaz

تاپ ناز

معرفی رنگ ماه تولد شما و معنی رنگ ماه تولد شما

رنگ ماه تولد شما چیست و چه معنی می دهد؟

رنگ ماه تولد

رنگ ماه تولد متولدین فروردین ماه قرمز

رنگ قرمز باعث عصبانی شدن بیشتر متولدین این ماه شده است، ولی آتش خشم آنها سریع خاموش می شود، این افراد به سرعت تبدیل به ادم های شاد و با نشاط می شوند.

افراد متولد فروردین افرادی بلند پروازریال مصمم و با اراده هستند و از توجه کردن بیش از حد به احساسات خوششان نمی آید. متولدین این ماه بسیار قاطع و خشن هستند، ولی انها معصومیتی خاص دارند و عاطفه در آنها موج می زند. این افراد تحمل شکست را ندارند و در باره نتیجه نهایی هر چیزی چه عشق چه مسابقه فوتبال بسیار خوش بین هستند. این افراد اهل رقابت هستند و خیلی حرفه ای با افکار و نظرات خود، دیگران را دعوت به مبارزه می کنند. آنها با مخالفت کردن دیگران، روبرو شدن با موانع د مشکلات بیشتر سرگرم می شوند و از این چالش ها لذت می برند و همیشه به دنبال موفقیت می روند و به همین دلیل خیلی کم به دیگران وابسته هستند.

 


 

رنگ ماه تولد متولدین اردیبهشت ماه صورتی
رنگ ماه تولد
 
دختران و پسران متولد اردیبهشت خیلی کم نگران می شوند. هنگامی که کارها بر طبق خواسته آنها پیش نمی رود، اخم می کنند اما زیاد عصبانی نمی شوند. این افراد بسیار خویشتن دار هستند و صبر یکی از صفات ذاتی آنهاست و به دلیل همین خصوصیات، کارهای خود را راحت انجام می دهند و هیچ چیزی برای آنها مانع به حساب نمی آید.
متولدین ماه اردیبهشت نسبت به خانواده و دوستان خود بسیار وفادار و صادق هستند. این افراد بسیار شجاع و دلاور هستند. هیچ کس مانند آنها نمی تواند از خود مقاومت نشان دهد. متولدین این ماه ممکن است کمی لجوج و سمج باشند. بردباری و صبر متولدین اردیبهشت مثال زدنی می باشد.
 


 

 
رنگ ماه تولد متولدین خرداد ماه نقره ای
 
رنگ ماه تولد
 
رنگ نقره ای خاص متولدین خرداد است این افراد دلسوز، مهربان، صادق، خون گرم و دلپذیر هستند. این افراد با کارهای یکنواخت و تکراری میانه خوبی ندارند. کارهای روزمره و تکراری باعث می شود که آنها فکر کنند مانند پرنده ای در قفس اسیر شده اند. افراد متولد خرداد به طور ذاتی بیقرار هستتند و به دنبال تغییر و تنوع در زندگی خود هستند. این افراد در جایی ثابت نمی مانند زیرا افسرده می شوند.این افراد با مهارت های ذاتی خود، ذهن مخاطب را جوری درگیر مسائل می کنند که فرد متوجه تغییر مسیر ذهنش نمی شود.
 


 

 
 
رنگ ماه تولد متولدین تیر ماه خاکستری
 
رنگ ماه تولد
ترگی رنگ خاکستری در متولدین تیر می تواند باعث شود که آنها کمی بداخلاق شوند. در برخی از مواقع اگر کسی از آنها حتی ساعت بپرسد ممکن است با اخم جواب بدهند و در مقابل درخواست دیگر افراد با عصبانیت رفتار کنند. باید توجه داشته باشید که این حلت عصبانیت آنان موقتی و زودگذر است و آنها فورا تبدیل به همان آدم دلنشین همیشگی می شوند. متولدین تیر ماه تخیل قوی دارند و م توانند به خوبی ان را تحت کنترل درآورند. این افراد خیلی زود متوجه حالات درونی خود و دیگران می شوند و این حالات را در حافظه قوی خود ثبت می کنند.
 

متن عاشقانه و جملات عاشقاه جدید و زیبا

تو همانی که دلم لک زده لبخندش را / او که که هرگز نتوان یافت همانندش را
منم ان شیخ سیه رو که در اخر عمر / لای موهای تو گم کرده خداوندش را

 

•.•.•.•.•.•.•.• جملات عاشقانه •.•.•.•.•.•.•.•

 

لـب‌ هایـت را با بـوسه‌ ای می‌بـندم
بـاور کـُن بـوسه نمی‌فـهمد ,
آزادی بـیان یـعنی چـه …

 

•.•.•.•.•.•.•.• جملات عاشقانه •.•.•.•.•.•.•.•

 

حوا که بغض کند…حتی خدا هم اگر سیب بیاورد….چیزی بجز آغوش ادم ارامش نمیکند

 

•.•.•.•.•.•.•.• جملات عاشقانه •.•.•.•.•.•.•.•

 

مردم گفته هایت را فراموش خواهند کرد، مردم اعمالت را فراموش خواهند کرد
اما هرگز احساسی را که به واسطه تو به آن دست یافته‌اند، از یاد نخواهند برد ، خوب یا بد ….

 

•.•.•.•.•.•.•.• جملات عاشقانه •.•.•.•.•.•.•.•

 

مجنون که می شوی لیلی شدن را کم می آورم…
آوای دلت را با کدامین ساز عاشقی می شود نواخت…؟
بند بند وجودم تار می شود… دلم به لرزه می افتد…
لیلی شده ام…؟؟

 

•.•.•.•.•.•.•.• جملات عاشقانه •.•.•.•.•.•.•.•

 

آفتاب که می تابد
پرنده که می خواند
و نسیم که می وزد
با خودم میگویم
حتما حال تو خوب است
که جهان اینهمه زیباست…

 

•.•.•.•.•.•.•.• جملات عاشقانه •.•.•.•.•.•.•.•

 

یه وقتایی هست که دوست داری عشقت خواب باشه و خیلی حرفارو تو خواب بهش بگی
بگی که بدون اون میمیری
بگی که از بودنش خدارو ممنونی
بگی که تمام دنیای تو توی اون خلاصه شده
یا حتی آروم ببوسیش و خیالت راحت باشه که آرووووم خوابیده
وتا صبح بهش نگاه کنی و از دوست داشتنش لذت ببری…

 

•.•.•.•.•.•.•.• جملات عاشقانه •.•.•.•.•.•.•.•

 

بعضی ها محرم نیستن ولی مرهم که هستن

 

•.•.•.•.•.•.•.• جملات عاشقانه •.•.•.•.•.•.•.•

 

خیلی مواظب باش!! اگه با شنیدن صداش دلت لرزید… اگه با بدی هاش فرار نکردی و موندی… دیگه تمومه…!! اون شده همه ی دنیات… خدا رحمتت کنه.

 

•.•.•.•.•.•.•.• جملات عاشقانه •.•.•.•.•.•.•.•

 

سرم را روی شانه ات بگذار تا همه بدانند
”همه چیز” زیر سر من است…

 

•.•.•.•.•.•.•.• جملات عاشقانه •.•.•.•.•.•.•.•

 

وقتی کسی رو واقعاً دوست داشته باشی ؛
فاصله ،
سن !
قد و وزن ….
فقط و فقط یه عدد لعنتیه … !!!

 

•.•.•.•.•.•.•.• جملات عاشقانه •.•.•.•.•.•.•.•

 

آدم تو زندگیش یهو یکی رو میبینه که دیگه بقیه رو نمیبینه

 

•.•.•.•.•.•.•.• جملات عاشقانه •.•.•.•.•.•.•.•

 

در فصل تگرگ عاشقت میمانم / با ریزش برگ عاشقت میمانم
هر چند تبر به ریشه ام میکوبی / تا لحظه مرگ عاشقت میمانم . . .

 

•.•.•.•.•.•.•.• جملات عاشقانه •.•.•.•.•.•.•.•

 

من ناخدای عشقم ، طوفان حریف من نیست / من عاشق تو هستم مجنون رقیب من نیست . .

 

•.•.•.•.•.•.•.• جملات عاشقانه •.•.•.•.•.•.•.•

 

زندگی کوتاهتر از آن است که عشق ورزیدن را برای لحظه آخر بگذاریم . . .

 

•.•.•.•.•.•.•.• جملات عاشقانه •.•.•.•.•.•.•.•

 

کاش می شد تا افق پرواز کرد
حل مشکل را به عشق آغاز کرد
کاش می شد شعرماندن را سرود
با ظهورت یک غزل اعجاز کرد
کاش می شد لحظه های عشق را
بی ریا و با نگاه ابراز کرد …

 

•.•.•.•.•.•.•.• جملات عاشقانه •.•.•.•.•.•.•.•

 

تنهاییِ بعضی آدما به عمق یک دریاست
اما برای پر کردنش یک لیوان محبت هم کافیه ♥

 

•.•.•.•.•.•.•.• جملات عاشقانه •.•.•.•.•.•.•.•

 

بامن باش ‎
بامن عاشق‎
بامن مجنون‎
بامنی که نفسم بند شده به چشمانت به نگاهت‎
همین دم را توبامن باش‎
شاید فردایی نباشد‎

 

•.•.•.•.•.•.•.• متن عاشقانه •.•.•.•.•.•.•.•

 

چشماتو واسه زندگی میخوام دلتو واسه عاشقی. صداتو واسه شادابی دستاتو واسه نوازش.
پاهاتو واسه همراهی عطرتو واسه مستی. و خودتو واسه خود خود خود خودم

 

•.•.•.•.•.•.•.• جملات عاشقانه •.•.•.•.•.•.•.•

 

رفاقت ایستادن زیر باران و با هم خیس شدن نیست ،رفاقت آن است که یکی برای دیگری
چتر شود و دیگری نفهمد که چرا خیس نشد

 

•.•.•.•.•.•.•.• جملات عاشقانه •.•.•.•.•.•.•.•

 

چقدر پدال دوچرخه دونفره دوستیمون سفت شده ! حالا یا من خسته شدم یا شیب زیاد شده
یا شایدم تو دیگه رکاب نمیزنی

میگذرد روزی این شبهای دلتنگی ، میگذرد روزی این فاصله و دوری، میگذرد روزهای بی قراری و انتظار ، میرسد همان روزی که به خاطرش گذراندیم فصلها را بی بهار ، و از ترس اینکه بهم نرسیم شب تا صبح را اشک میریختیم

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥جملات عاشقانه♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

تا عشق تو آمد در قلبم، تو رفتی ، تا آمدم بگویم نرو ،رفته بودی ، تا خواستم فراموشت کنم خودم را فراموش کردم

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥جملات عاشقانه♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

این من هستم که وفادار خواهم ماند ، این تو هستی که تنها بی وفایی از تو جا خواهد ماند!

این من هستم که آخرش میسوزم ، این تو هستی که میروی و من با چشمهای خیس به آن دور دستها چشم میدوزم

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥جملات عاشقانه♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

همیشه جایی بود که با دیدنش یاد تو در خاطرم زنده میشد ، همیشه آهنگی بود که با شنیدنش حرفهایت در ذهنم تکرار میشد

آن لحظه ها همیشگی نبود ، عشق تو در قلبم ماندنی نبود ، بودنت در کنارم تکرار نشدنی بود!

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥شعر عاشقانه♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

اگر بدانی جایگاهت کجاست ، مرا باور میکنی

اگر بدانی چقدر دوستت دارم ، درد مرا درمان میکنی

تو عزیزی برایم ، تو بی نظیری برایم ، حرف دلم به تو همین است ، قلبت می ماند تا آخرین نفس برایم

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥جملات عاشقانه♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

از خدا دیگر هیچ نمیخواهم ، دیگر هیچ آرزویی ندارم ، رویایم را میخواستم که به آن رسیدم ، دنیا را میخواستم که آن را به دست آوردم ، رویایی که همان دنیای من است، و تویی که همان دنیای منی….

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥جملات عاشقانه♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

خورشید بتابد یا نتابد، ماه باشد یا نباشد، شب و روز من یکی شده ، فرقی ندارد برایم ، همه چیز برایم رویا شده ، عشق تو برایم آرزو شده ، به رویا و آرزو کاری ندارم ، حقیقت این است که دوستت دارم!

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥جملات عاشقانه♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

همیشه میترسیدم تو را از دست بدهم ، همیشه میترسیدم رهایم کنی ،مرا تنها بگذاری

اما…. تو آنقدر خوبی، که به عشق و دوست داشتن وفاداری

که حتی یک لحظه نیز فکر نبودنت را نمیکنم

همین مرا خوشحال میکند ، همین مرا به عشق همیشه داشتنت امیدوارم میکند

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥جملات عاشقانه♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

در اوج آسمان به دنبال تو ، هر جا میروی باز هم یکی هست به دنبال تو

تویی که در قلب منی و منی که همیشه فدای توام

دیگر به دنبال بهترین ها نیستم ، من شیفته آن خوبی های توام

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥جملات عاشقانه♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

همیشه دلتنگی بود و انتظار ، همیشه لبخند بود و به ظاهر یک عاشق ماندگار

امروز دیگر مثل همیشه نیست ، حس و حال من مثل گذشته نیست

امروز دیگر مثل همیشه نیست ، من هم طاقتی دارم ، صبرم تمام شدنیست

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥جملات عاشقانه♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

گفتی مرا دوست داری ، اما دوست داشتنت دو روز است ، دیروز گذشت و آخرش امروز است!

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥جملات عاشقانه♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

روزهای با تو بودن گذشت و رفت ، هر چه بینمان بود تمام شد و رفت ، عشقت را به خاک سپردم و قلبت را فراموش ، اما هنوز آتش غم رفتنت در دلم نشده خاموش!

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥جملات عاشقانه♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

بیا با هم یک تصویر زیبای دیگر از عشق بکشیم ، تصویری مثل آن نقاشی دیروز

تا به یادگار بماندو این یادگاری مثل یک خاطره بماند ، تا ما نیز مثل خاطره ها باشیم ، نه خاطره ای از گذشته ، خاطره هایی شیرین از هر روز زندگی مان که همیشه  تا ابد در قلبمان به یادگار بماند!

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥جملات عاشقانه♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

تو برای من عشق نمیشوی ، تو برایم آنچه که میخواستم نمیشوی

از همان اول هم نباید به تو دل میبستم ، میدانستم روزی تمام میشوی

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥جملات عاشقانه♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

همیشه اولین و آخرین کلام شعرهایم تو بوده ای

همیشه برایم به معنای واقعی یک عشق بوده ای

گرچه گهگاهی از تو بی وفایی دیده ام اما همیشه برایم باوفا بوده ای

گرچه دلم را میشکنی و اشکم را در می آوری اما تو همیشه برایم یک دنیا بوده ای

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥جملات عاشقانه♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

نمیدانستم برایت کهنه شده ام ، هنوز مدتی نگذشته که برایت تکراری شده ام

مهم نیست ، برای همیشه تو را از یاد میبرم ،قلبم هم نخواهد، خاطرت را خاک میکنم

تو نبودی لایق من ، تو نبودی عاشق من ، میمانم با همان تنهایی و  غم

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥جملات عاشقانه♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

غنچه عشق وا شد و تو را درون آن دیدم ، شبنمی شدم و بر روی تو باریدم

تا در اعماق قلبت بنشینم و با عشق و محبتت زنده بمانم

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥جملات عاشقانه♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

همیشه اولین و آخرین کلام شعرهایم تو بوده ای ، میخواهم این شعر اولینش تو باشی و آخرین نداشته باشد

همچنان ادامه داشته باشد….

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥جملات عاشقانه♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

همیشه صدایی بود که مرا آرام میکرد، دستهایی بود که دستهای سردم را گرم میکرد

همیشه قلبی بود که مرا امیدوارم میکرد، چشمهایی بود که عاشقانه مرا نگاه میکرد

همیشه کسی بود که در کنارم قدم میزد ،احساسی بود که مرا درک میکرد

حالا من و مانده ام یک دنیای پوچ ، نه صداییست که مرا آرام کند و نه طبیبیست که مرا درمان کند

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥جملات عاشقانه♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

مثل امواج دریا آمدی و ساحل قلبم را در میان خودت گرفتی ، همدیگر را دیوانه کرده بودیم با نوازش های هم ، آن سکوت عاشقانه رابه یاد داری در لحظه بوسیدن هم؟

داماد تهرانی فهمید زنش بازیگر فیلم پورن است

داماد تهرانی فهمید زنش بازیگر فیلم پورن است 

عروس و داماد تهرانی که در دادگاه حاضر شده اند درخواست طلاق و جدایی دارند و مرد ادعا می کند که زنش بازیگر فیلم های پورن است. مرد جوان با در دست داشتن مدرک و عکس‌های غیر اخلاقی به سوی کلانتری 134 شهرک قدس رفت تا از همسر خود که باعث فریب دادن در ازدواج شده بود شکایت کند.

 

از شکایت ابتدایی پرونده به دادسرای ناحیه 2 تهران فرستاده شد تا پیگیری‌های لازم صورت گیرد.وقتی تازه داماد رو به روی دادیار مهدی صفریان قرارگرفت گفت: نزدیک به 2 سال پیش با همسرم در یک میهمانی آشنا شدم. با گذشت چند ماه از آشنایی‌مان متوجه شدیم رفتارهای مشترک زیادی با هم داریم و تصمیم گرفتیم تا با هم ازدواج کنیم.

 

اوایل، زندگی خوبی داشتیم تا بعد از 6 ماه متوجه رفتار‌های عجیب همسرم شدم. او روی تلفن همراه و لپ‌تاپ خود رمز گذاشت و اجازه نمی‌داد من نزدیک وسایلش شوم و همه وقت خود را در فضای مجازی سپری می‌کرد. اوایل اهمیتی ندادم اما با گذشت زمان نسبت به وی شک کردم

 

تا اینکه یک روز از سر کار زودتر به خانه برگشتم و متوجه شدم همسرم در خانه نیست و لپ‌تاپش هم روشن است از فرصت استفاده کرده و به صورت رندومی همه فایل‌ها را بررسی کردم که ناگهان به یک بخش رسیدم.وقتی آن را باز کردم با عکس‌ها و فیلم‌های غیر اخلاقی وی مواجه شدم.

 

ابتدا شوکه شدم و فکر کردم اشتباه می‌کنم با دیدن چند فیلم و عکس متوجه شدم که اشتباه نمی‌کنم و کسی که در فیلم‌ها و عکس‌ها دیده می‌شود، همسرم است. وقتی وارد خانه شد ابتدا شروع به داد و بیداد کرد که من چرا بدون اجازه وارد لپ‌تاپش شدم وقتی عکس‌ها را نشان دادم خیلی خونسرد گفت:

ادامه را بخوانید : مرد تهرانی فهمید همسرش بازیگر فیلم پورن در خارج کشور بوده!.

دلیل فوت ناصر ملک مطیعی چه بود؟ + بیوگرافی ناصر

ناصر ملک مطیعی بازیگر ایرانی زاده 1309 در شهر تهران است. او بازیگر سینما و تلویزیون و کارگردان ایرانی پیش از انقلاب بود. او بعد از انقلاب 57 مانند بازیگران معروفی همچون فردین و بهروز وثوقی دیگر فرصتی برای بازی در سینما پیدا نکرد و در هیچ فیلمی هم به دلیل شرایطی نتوانست ایفای نقش کند. او بعد از انقلاب در حرفه های دیگر مانند قنادی و مشاور املاک مشغول به فعالیت شد. او بعد از سال ها در سال 1392 در فیلم نقش نگار ایفای نقش کرد.

ناصر ملک مطیعی

ناصر دیپلم رشته تربیت بدنی را از دانش سرای عالی تهران گرفت و قبل از اینکه وارد سینما شود، معلم ورزش در دبستان های تهران بود. او بعد از ورود به سینما و محبوب شدن از سال 1335 هم وارد تئات شد و در سال 1338 به دوبله فیلم پرداخت. ناصر ملک مطیعی در اولین ساعات روز 5 خرداد سال 1397 درگذشت.

ناصر ملک مطیعی

بیشتر ایرانیان وقتی صحبت از ناصر ملک مطیعی می شود او را با لباس جاهل ها و کلاه مخملی به یاد می آورند و معروف ترین فیلم او که قیصر نام داشت و در کنار بهروز وثوقی ایفای نقش کرد. ناصر ملک مطیعی به دلیل حرکات ویژه دست ها و بالا انداختن ابرو و همچنین تکیه کلام ها و نقل هایش بینندگان را مجذوب خود می کرد.

می توان گفت سخت ترین دوران ملک مطیعی در حرفه هنری اش، زمان پس از انقلاب بود که دچار انزوا و تنهایی شد و عشق و علاقه ای که به سینما داشت قابل تحقق نبود و حتی امکان کار هنری برای وی محیا نشد. او بعد از مدت ها در یک فیلم نقش کوتاه مثبتی داشت که در تیتراژ پایانی نامی از وی به نمایش در نیامد و همین امر باعث دلسرد شدن او شد. او در مورد شرح حالش در آن روزگار این چنین می گوید : «کسی از دوستان من هم نمانده بود. بهروز که به خارج رفت، فردین هم مدتی تقلا کرد تا بتواند کار کند، ایرج قادری هم خواست که کار کند و کار کرد؛ ولی من از کسی تقاضای کار نکردم و خودم را کنار کشیدم.»

ناصر بعد از 35 سال دوری از سینما ایران، بالاخره در فیلم نقش نگار ساخته علی عطشانی ایفای نقش کرد.

ناصر ملک مطیعی

 

جوایز ناصر

  • برنده جایزه مجسمه سپاس بهترین بازیگر نقش اول مرد در چهارمین دوره در سال ۱۳۵۰ برای بازی در فیلم سه قاپ.
  • برنده جایزه مجسمه سپاس بهترین بازیگر نقش اول مرد در سومین دوره در سال ۱۳۴۹ برای بازی در فیلم رقاصه شهر.

ناصر ملک مطیعی

فیلم‌شناسی ناصر

واریته بهاری 1328 / شکار خانگی 1330 / ولگرد 1331 / گرداب 1332 / افسونگر 1332 / غفلت 1332 / چهارراه حوادث 1333 / اتهام 1335 / هفده روز به اعدام 1335 / بازگشت به زندگی 1336 / عروس فراری 1337 / طلسم شکسته 1337 / دشمن زن 1337 / دوقلوها 1338 / ستارگان میدرخشند 1339 / اول هیکل 1339 / آرامش قبل از طوفان 1339 / عمو نوروز 1340 / عسل تلخ 1340 / سایه سرنوشت 1340 / آس و پاس 1340 / کله مخملی 1341 / عروس دهکده کارگدان 1341 / سوداگران مرگ کارگردانی 1341 / با معرفت ها 1342 / آراس خان کارگردانی 1342 / مردها و جاده ها کارگردانی 1342 / لذت گناه 1343 / ابرام در پاریس 1343 / یک پارچه آقا 1344 / پاسداران دریا 1344 / هاشم خان 1345 / میلونر فراری 1345 / قهرمان دهکده 1345 / قفس طلایی 1345 / فرار از حقیقت 1345 / حسین کرد 1345 / گذشت بزرگ 1346 / طوفان نوح 1347 / جاده زرین سمرقند 1347 / سالار مردان 1347 / مردان روزگار 1348 / قیصر 1348 / قصه دل ها 1348 / جیب بر خوشگله 1348 / مرید حق 1349 / علی بی غم 1349 / طوقی 1349 . سوگولی 1349 / سکه شانس 1349 / رقاصه شهر 1349 / به خاطر دخترم 1349 / نقره داغ 1350 / لوطی 1350 / کلبه آنسوی رودخانه 1350 / سه قاب 1350 / کاکو 1350 / قصاص 1350 / غلام ژاندارم 1350 / پهلوان مفرد 1350 / پل 1350 / بابا شمل 1350 / مهدی مشکی و شلوارک داغ 1351 / مرد 1351 / قلندر 1351 / سرگروهبان 1351 / خاطرخواه 1351 / مردان خلیج 1351 / عروس استانبول 1351 / ناخدا 1352 / شیخ صالح 1352 / شورش 1352 / سراب 1352 / دشمن 1352 / دشمن 1352 / صلات ظهر 1352 / ترکمن 1353 / اوستا کریم نوکرتیم 1353 / ابرمرد 1353 / آقا مهدی وارد می شود 1353 / ده بومی کوچک 1353 / همت 1354 / عبور از مرز زندگی 1354 / پاشنه طلا 1354 / اخم نکن سرکار 1354 / مهمان 1355 / کلک نزن خوشگله 1355 / شادی های زندگی 1355 / سینه چاک 1355 / چلچراغ 1355 / بت 1355 / بابا گلی به جمالت 1355 / اتش جنوب 1355 / سرباز 1356 / دو مرد خشن 1357 / تا آخرین نفس 1357 / برزخی ها 1361 / نقش نگار 1393

عکس های ناصر ملک مطیعی

ناصر ملک مطیعی

ناصر در کنار بهمن مفید

ناصر ملک مطیعی

عکس ناصر ملک مطیعی در کنار رضا عطاران

ناصر ملک مطیعی

ناصر در کنار زنده یاد فردین و بهروز وثوقی

ناصر ملک مطیعی