topnaz

تاپ ناز

topnaz

تاپ ناز

متن آهنگ باطل شادمهر عقیلی

متن آهنگ زیبای باطل کاری جدید از شادمهر عقیلی

Download New Music Shadmehr Aghili | Batel

شادمهر عقیلی دست من نیست

متن آهنگ باطل شادمهر عقیلی

هر چی گفتم بهت نرو
نمیرسید بهت صدام
تا کی بگردم تورو
لایه بغض و گریه هام
یاد تو میندازه منو
هوای خیس این شهر
لالایی میخونه بارون برام آروم نمیشم
اون که با خود خواهیاش این عشقو باطل کرد بهم بگو تو بودی یا من
اون که پامونو رفیق موج و ساحل کرد خودت بگو تو بودی یا من
تو کجایی که الان دریا دلش تنگه ببینه ما دوتا رو با هم
اون که با خود خواهیاش این عشقو باطل کرد بهم بگو تو بودی یا من
اون که پامونو رفیق موج و ساحل کرد خودت بگو تو بودی یا من
تو کجایی که الان دریا دلش تنگه ببینه ما دوتا رو با هم
پایه های عشقمون روی یه مشت خاک بود
تا اینجاشم خطرناک بود که رفتی و همش شد رو دلم آوار
ترسم از این بود بگی بم تیکه های قلب مُردتو با دستای خودت بردار
هر کاری کردم چهار دیواری دلم بشه خونت اما نشد
من خبر دارم که گشتی مثل من یکی شه دیوونت پیدا نشد
اون که با خود خواهیاش این عشقو باطل کرد بهم بگو تو بودی یا من
اون که پامونو رفیق موج و ساحل کرد خودت بگو تو بودی یا من
تو کجایی که الان دریا دلش تنگه ببینه ما دوتا رو با هم
اون که با خود خواهیاش این عشقو باطل کرد بهم بگو تو بودی یا من
اون که پامونو رفیق موج و ساحل کرد خودت بگو تو بودی یا من
تو کجایی که الان دریا دلش تنگه ببینه ما دوتا رو با هم

شادمهر عقیلی باطل

متن های کپشن تبریک تولد مادر

There is only one person that always cares for you. And it is your mother. Happy birthday mom! Love and respect.
تنها یک نفر هست که همیشه مراقب تو می باشد
و آن مادرت است
تولدت مبارک مامان!
با عشق و احترام


کپشن تبریک تولد مادر

Wishing a jovial birthday to the world’s most pretty and selfless mother. It’s because of your sacrifices, determination, and unwavering faith, we have become a success in life.
با آرزوی تولدی لذت بخش برای خوشگل ترین و فداکارترین مادر دنیا
به خاطر فداکاری ها، عزم راسخ و ایمان محکم توست که ما بچه ها در زندگی به موفقیت رسیده ایم.


از وقتی به خاطر دارم تو همیشه مرا تشویق کرده ای و به من بال پرواز داده ای

وقت هایی که از همه چیز ناامید شده ام ایمان تو مرا قوی کرده است و امیدو دوباره برای تلاش پیدا کرده ام

حالا میخواهم به تو بگویم که تو بهترین ، بهترین ، بهترین مادر دنیایی

تولدت مبارک مامانی


باور کن ماههاست زیباترین جملات را برای امروز کنارمی گذارم

امشب اما همه جملات فرار کرده اند

همینطور بی وزن و بی هوا آمدم بگویم

مامان گلم تولدت مبارک


کپشن تبریک تولد مادر

دفترچه ی خاطرات قلبم را که خالی از عشق و یکرنگی بود

سرشار از عشق و محبت کردی ، نازنیم، زیباترینم

حضور گرم و همیشگی ات را هزاران هزار بار سپاس می گویم

تولدت مبارک مادر خوبم


جملات ادبی تبریک تولد مادر

از تو مهربان بابت تمام اذیت هایی بچگی معذرت میخواهم

امیدوارم قلبت هیچگاه از من گله مند نباشد

تا من همیشه خوشبخت باشم

زیباترین و پاکترین قلب را داری

و من هنوز نتوانستم ذره ای عین تو با گذشت باشم

عاشقت هستم، تولدت مبارک مادر خوبم


در شب زیبای میلادت تمام وجودم را که قلبی ست کوچک

در قالب قابی از نگاه تقدیم چشمان زیبایت میکنم

و با بوسه ای عاشقانه تولدت را تبریک می گویم

تولدت مبارک مادر مهربانم


کپشن تبریک تولد مادر

حضور خوب تو به خونمون صفا میده

صدات وقتی که می پیچه

به قلب هامون جلا میده

اگه روزی همه گل ها یاسمن باشه

دلم می خواد تمومش به پای مادرم باشه

مادر خوبم تولدت مبارک


زمین اون گل رو به دست سرنوشت داد

و سرنوشت اون گل رو تو قلب من کاشت

تا باغچه خالی قلبم جایگاه یک گل باشد

گل یاسمنم تولدت مبارک


متن استوری تبریک تولد مادر

مادرم تولدت مبارک روز تولدت را گرامی میدارم

نمیدونم از چی بگم و از کجا بگم

ولی یک چیز برایم در خاطرم میماند و آن این است

مادر دوستت دارم

مادر عزیزتر از جانم تولدت مبارک


کپشن تبریک تولد مادر

همیشه رابطه مادر و فرزند برام عجیب و سحرانگیز بوده

اینکه ما حتی زمانی که هیچ چیز نمی فهمیدیم، وقتی از تو دور می شدیم گریه می کردیم

و حالا هم که بزرگ شدیم هنوز مثل یه بچه به وجود تو وابسته ایم

مامان عزیزم فکر میکنم خدا حس رو به من تو هدیه کرده تا معنی عشق واقعی رو درک کنیم

تولدت مبارک مهربان ترین مادر دنیا


مادر مهربانم همیشه سنگ زیرین آسیاب بوده ای

بی هیچ چشمداشتی عاشقانه سوختی و از خود گذشتی تا من سر پا به ایستم

تولدت مبارک بهترین مادر دنیا


مامان تو بهترین زن دنیایی، سر شار از زیبایی ، شوق زندگی و ایمان

کاش من هم بتوانم حتی یک ذره شبیه تو باشم

به تو افتخار میکنم

تولدت مبارک عشق من


مادرم برای عشق بی شرطت، صبر با ارزشت، گرمای فوق‌العاده‌ات و حمایت بی‌پایانت ممنونم

تو فرشته منی مادرم

تولدت مبارک

تبریک تولد مادر

دلنوشته تولدم مبارک با جملات زیبا

دلم هوای برف کرده است. هوای آن روزی که به دنیا آمدم. آن نقطه آغازین حیات که بر راه ورود من کریستال‌های برف خودشان را به زمین می‌رساندند. اکنون در روز تولدم، دلم را روانه یک دشت بی‌انتها می‌سازم، می‌دوم و جای پایم بر برف‌های سفید می‌ماند. می‌دوم تا به روز تولدم برسم: یک روز زیبا و رویایی از فصلی سفید و پاک.
دوستی طعنه‌زنان گفت متولدان زمستان سردند و من آتشی از مهر را در دل خود روشن کردم. آنچنان که به همه برسد. با تولد من آتشی خلق شد تا سرمای زمستان را در خانه‌مان از بین ببرد.
غم اگر در دل من جوانه بزند و اگر مرا به جایی برساند که بیهودگی روزها را استمرار بخشم، روز تولدم از اعماق وجودم به من «مبارک باد» می‌گوید.
مادرم مرا در آغوش گرفت و پدرم چراغ‌ها را روشن کرد و شادی با صدای گریه‌های من در خانه طنین‌انداز شد. میلاد من سفره محبت را در خانه ما گستراند و تکرار تولدم همچون چراغی همیشه تابان است. روز تولدم همیشه قشنگ و خواستنی است حتی اگر آن بیرون چیزی هیجان‌انگیز نباشد.
در صبحگاه آن روز که من پا به این دنیا گذاشتم، در آن روز سرد از فصل برف‌ریزان ابر می‌بارید و بر پشت‌بام خانه نرم نرم برف می‌بارید. و من امروز در سالگرد تولدم به خودم قول می‌دهم که حضور سبز من بر پس زمینه سفید طبیعت زیبایی بیافریند.

تولدم مبارک

***

جملات انگلیسی تولدم مبارک

It is not true that people stop pursuing dreams because they grow old, they grow old because they stop pursuing dreams.
YES, it’s my birthday

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی میزنه باد

دانلود موزیک میثم ابراهیمی به نام میزنه باد با کیفیت عالی 320، متن ترانه و پخش آنلاین موزیک

Download New Music BY : Meysam Ebrahimi | Mizane Bad

میثم ابراهیمی میزنه باد

متن آهنگ میزنه باد میثم ابراهیمی

میزنه باد توی موهات دلم میخواد صبح تا شب فقط نگات کنم
یه جا خودم و تو دلمو برد اون چشات آخه چیکار کنم
فکر نمیکردم برا من شی آخه نداری تو کم و کسری
یه چی بهت میگم در گوشی یواش خیلی کردم تلاش که برا من شی
صبح تا شب پیشت باشم قلبم برات پر میزنه
میدونی که عاشق شدم وابستتم من این همه
اگه بمونی پا حرفت میدم قلبمو من بهت
بذار موهات منو نازش کنم بذارم گلم دست توی دستت
دلم بارون میخواد آرم بیاد بریزه روی سرمون خیس شیم
میدونم تنهام نمیذاریو کم نمیاری تو از اون آدماش که نیستی
تو سینه ی من یه قلبه اونم بمونه تو دستت
تو که قول دادی باشی پیشم بگو که میمونی روی حرفت
صبح تا شب پیشت باشم قلبم برات پر میزنه
میدونی که عاشق شدم وابستتم من این همه
اگه بمونی پا حرفت میدم قلبمو من بهت
بذار موهات منو نازش کنم بذارم گلم دست توی دستت

میثم ابراهیمی میزنه باد

دانلود آهنگ میزنه باد