topnaz

تاپ ناز

topnaz

تاپ ناز

جملات صبحگاهی با انرژی با متن های زیبا ی شروع صبح زیبا

جملات ناب انگیزه دهنده شروع روز

 

اگر یک ساعت از صبح را از دست بدهید، باید تمام طول روز را به دنبال جبران آن باشید و در نهایت، بعید است موفق شوید.

ریچارد واتلی (Richard Whately) فیلسوف و اقتصاددان انگلیسی

 

**

هنری دیوید ثورو (Henry David Thoreau) در مورد شروع یک روز خوب، این‌طور می‌گوید:

صبح خود را با یک پیاده‌روی کوتاه شروع کنید، این برکت بزرگ است که تمام روز شما را سرشار از انرژی و انگیزه می‌کند.

**

 

پل هندرسون (Paul Henderson) قهرمان کانادایی سابق هاکی روی یخ می‌گوید:

من هر روز صبح بیدار می‌شوم و سعی می‌کنم روز بسیار خوبی داشته باشم. شما هرگز نمی‌دانید چه زمانی قرار است زندگی تمام شود، بنابراین من از داشتن یک روز بد امتناع می‌کنم.

مطلب مشابه: جملات صبح بخیر انگیزشی با متن های جدید انرژی مثبت

فرانسیس فورد کاپولا (Francis Ford Coppola) کارگردان مشهور سینما، درباره شروع یک روز خوب، دیدگاه جالبی دارد:

من دوست دارم صبح کار کنم. من دوست دارم گاهی به جایی بروم که در آن تنها هستم و قرار نیست زودتر با تلفنی تماس بگیرم که احساساتم را جریحه‌دار کند، زیرا وقتی احساساتم جریحه‌دار شود، در آب مرده ام.

**

لری کینگ (Larry King) مجری مشهور آمریکایی در ارتباط با شروع یک روز عالی، نظر جالبی دارد:

هر روز صبح به خودم یادآوری می کنم: هیچ چیزی که امروز بگویم، چیزی به من نمی‌آموزد. بنابراین اگر قرار است یاد بگیرم، باید آن را با گوش دادن انجام دهم.

**

من همیشه به خلق کردن فکر می‌کنم. آینده من زمانی شروع می‌شود که هر روز صبح از خواب بیدار می‌شوم. هر روز کاری خلاقانه برای انجام دادن در زندگی خود پیدا می‌کنم.

مطلب مشابه: جملات سلام صبح بخیر با متن های جدید برای صبح بخیر گفتن رسمی و خودمونی

جیم کری (Jim Carrey) کمدین مشهور و محبوب آمریکایی می‌گوید:

هر روز صبح از خواب بیدار می‌شوم و با خودم می‌گویم «هنوز زنده‌ام، این یک معجزه است». سپس به زندگی ادامه می‌دهم و سعی می‌کنم از آن لذت ببرم.

**

اسکار نونز (Oscar Nunez) هنرمند و کمدین کوبایی می‌گوید:

من آزادی را دوست دارم. صبح که از خواب بیدار می‌شوم با خودم می‌گویم بستنی بخورم یا دونات؟ واقعا چه کسی می‌داند؟ هیچ کس!

جملات انگیزشی صبحگاهی زیبا

جملات انگیزشی صبحگاهی زیبا؛ جملات ناب انگیزه دهنده شروع یک صبح عالی

کرستن دانست (Kirsten Dunst) بازیگر و مدل آمریکایی می‌گوید:

یکی از بزرگ‌ترین اهداف من در زندگی این است که هر روز صبح که از خواب بیدار می‌شوم، برای شروع یک روز جدید، هیجان‌ داشته باشم.

**

لیندسی لوهان (Lindsay Lohan) بازیگر و خواننده آمریکایی می‌گوید:

همه انسان‌ها پستی‌ها و بلندی‌هایی دارند که باید از آن‌ها یاد بگیرند، اما هر روز صبح با یک سر خوب روی شانه‌هایم شروع می‌کنم و به خودم می‌گویم: «روز خوبی خواهد بود».

مطلب مشابه: متن دعا و نیایش صبحگاهی بسیار زیبا

یوکو اونو (Yoko Ono) خواننده و ترانه‌ساز ژاپنی دیدگاه جالبی در مورد انگیزه شروع یک روز خوب دارد:

هر روز صبح که از خواب بیدار می‌شوید در آینه به خود لبخند بزنید. این کار را هر روز تکرار کنید تا نتیجه شگفت‌انگیز آن را در زندگی خود مشاهده کنید.

**

صبح بهترین بخش روز است
زمانی که بدن استراحت کرده، مغز تازه شده و بی نهایت فرصت و احتمال در طول روز وجود دارد

**

برای لذت بردن از صبح خود وقت بگذار، در غیر این صورت ممکن است بهترین قسمت آن را از دست بدهی.

**

sobhgahi 3 edited

جی بی پریستلی (J. B. Priestley) نویسنده انگلیسی می‌گوید:

من همیشه از چشم‌انداز یک روز جدید، یک تلاش تازه، یک شروع دیگر، با شاید جادویی که جایی در پشت صبح منتظر می‌ماند، خوشحال بودم.

سخنان انگیزشی صبحگاهی

آریانا هافینگتون (Arianna Huffington) شاعر یونانی می‌گوید:

ما به اشتباه فکر می‌کنیم که موفقیت حاصل مدت زمانی است که صرف می‌کنیم. در حقیقت، موفقیت رابطه مستقیمی با کیفیت زمانی که مصرف می‌کنیم دارد.

مطلب مشابه: متن صبح بخیر عاشقانه ❤️ و زیبا + 70 جمله و عکس رمانتیک و عاشقانه صبح بخیر عزیزم

دیروز هزار مایل فاصله دارد، امروز یک روز جدید است. مقاصد و اهدافی برای دستیابی به آن ها وجود دارند. از خواب بیدار شو و به سمت آن ها برو.

**

هنگامی که اول صبح از خواب بیدار می شوی احتمالا بلافاصله شروع به فکر کردن درباره تمامی امور و کارهای خودت می کنی
در این لحظات فراموش نکن که به افراد مهم زندگی ات بگویی که دوست شان داری

**

رابرت فراست (Robert Frost) شاعر آمریکایی هم درباره یک شروع عالی صبحگاهی، دیدگاه جالبی دارد:مغز اندام شگفت‌انگیزی است. از لحظه‌ای که صبح از خواب بیدار می‌شوید شروع به کار می‌کند و تا زمانی که وارد دفتر نشوید، متوقف نمی‌شود.

**

To simply wake up every morning a better person than when I went to bed
سعی کن هر روز که از خواب بیدار میشی،  نسبت به کسی که شب گذشته به تخت خواب رفت، آدم بهتری شده باشی!

منبع: جملات صبحگاهی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد