topnaz

تاپ ناز

topnaz

تاپ ناز

دانلود آهنگ بوی شمال مسیح و آرش

آهنگ احساسی و زیبای بوی شمال با صدای مسیح و آرش ای پی AP با کیفیت 320 و متن آهنگ : ♫ دانلود آهنگ بیا بازم اون روزا رو بیار تنگه دلم آخه زیاد بیا بزنیم تو دل جنگل من بمیرم واسه خندت

Maih Arash Ap | Booye Shomal

دانلود آهنگ مسیح و آرش بوی شمال

متن آهنگ بوی شمال مسیح و آرش

♬♬♬

بیا بازم اون روزا رو بیار تنگه دلم آخه زیاد
بیا بزنیم تو دل جنگل من بمیرم واسه خندت

♬♬♬

مسیح و آرش بوی شمال

جملات غمگین زندگی و عاشقانه

جملات غمگین زندگی

زندگی دو چیز را یادم داد :
آرزوی مرگ
مرگ آرزو

جملات غمگین زندگی

دستمال که هیچ ، کل زندگی ام زیر درخت آلبالو گم شده است !

جملات غمگین زندگی

زندگی…
خاطر دریایی یک قطره ، در آرامش رود
زندگی…
حس شکوفایی یک مزرعه ، در باور بذر
زندگی…
باور دریاست در اندیشه ماهی ، در تنگ
زندگی…
ترجمه روشن خاک است ، در آیینه عشق
زندگی…
فهم نفهمیدن هاست

جملات غمگین زندگی

زندگی مثل دیکته است، هی غلط مینویسیم و هی پاک میکنیم،
دوباره مینویسیم و باز پاک میکنیم، غافل از اینکه یه روز داد میزند ورقه ها بالا…

جملات غمگین زندگی

نمی دانم چه کسی !
دست اتفاق های خوب زندگی ام را گرفت
که دیگر نمی افتند

جملات غمگین زندگی

غروب جمعه …
از زندگی من دلباز تر است

جملات غمگین زندگی

باران کمی آهسته تر ، اینجا کسی در خانه نیست
من هستم و تنهایی و دردی که نامش زندگیست !

جملات غمگین زندگی

هیچ گرسنه ای باقی نمی ماند
شک ندارم همین روزها
همه سیر میشوند ، از زندگی …

جملات غمگین زندگی

سکوت نکن
زمزمه کن گاهی !
قدم بزن در کوچه های زندگی
و گاهی آرام پرواز کن
این آبی بیکران مال تو نباشد …
مال کیست ؟

جملات غمگین زندگی

زندگی زمان دارد
و زمان میگذرد هر دو میگذرند و ما مینگریم ؛
زندگی ٬ زمان تیک تاک با صدای قلب هماهنگ می شود
هر دو باهم می نوازند و میروند تا پایان هر دو سکوت باشد و ایست

جملات غمگین زندگی

موضوع غم انگیز در خصوص زندگی ، کوتاه بودن آن نیست
بلکه غم انگیز آن است که ما زندگی را خیلی دیر شروع میکنیم

جملات غمگین زندگی

تلخ ترین قسمت زندگی اون جاییه که آدم به خودش میگه : چی فکر می کردیم و چی شد !

جملات غمگین زندگی

کرم دندانهایم را خورد …
از بس در قاب زندگی گفتم : سیب !

جملات غمگین زندگی

به شدت نیاز دارم یکی پایین زندگیم بنویسه : چند سال بعد …

جملات غمگین زندگی

خدایا میخواهم یک تکه آسمان کلنگی بخرم ، دیگر زمینت بوی زندگی نمیدهد !

جملات غمگین زندگی

تو زندگی خیلی از ما یه شبایی بوده که فقط خدا میدونه چجوری سر کردیم تا صبح

جملات غمگین زندگی

تلخ میگذرد این روزها !
که قرار است از تو …
که آرام جانمی برای دلم یک رهگذر معمولی بسازم…!

********

سخت است . . .
“او” کردنِ “تویى” که همه زندگى “من” بود !

********

دلـــم چـِـه کــودکــانــه بَهــانــه ی تــو را میگیـــرد،
امـــا تــو بـــزرگـــانــه بِــه دِل نگیـــر…
فقـــط بگــــو : کــــودکـــ استـــ، نـِـمی فهمــد…

********

گاهی از خیال من گذر می کنی …
بعد اشک می شوی …
رد پاهایت خط می شود روی گونه ی من …

********

چه حرف بی ربطیست که مرد گریه نمی کند
گاهی آنقدر بغض داری که فقط باید مرد باشی تا بتوانی گریه کنی…

********

راه میروم و شهر زیر پاهایم تمام میشود !
تو … هیچ کجا نیستی…

********

هـر روز صفحه ی نیازمندیـهــا را زیر و رو میکنــم
میدانــم بالاخره
یک روز
به مــن لعنتی نیاز پــیدا میکنـــی . . .

********

جملات غمگین زندگی

جملات غمگین زندگی

من که به هیچ دردی نمیخورم …
این دردها هستند که چپ و راست به من میخورند …

پیامک غمگین

دیگه ته مونده‌های سیگارم را دور نمی‌ریزم….. شاید فردا که من نباشم….. از روی همینا بفهمی چقد دوست داشتم…..!!!!

اس ام اس غمگین زندگی

دلم بهانه ای میخواهد برای ادامه زندگی…
مثل یک بوسه عاشقانه که یادم بیاورد هنوز زنده ام !

********

حالا که رفته‌اَم هر روز پشت پنجره می‌ایستی به « شاید دوباره برگردد! » فکر می‌کنی.

چه فایده! هیچ‌کس حتی به اشتباه …

دو بار به کوچه‌ی بُن‌بست نمی‌رود!

********

مدت هاست …
بی آن که باشی؛
با تو زندگی کرده ام!
تلخ تر از این؟

********

جملات کوتاه غمگین زندگی

صبر کن سهراب! آری… تو راست می گویی آسمان مال من است پنجره،فکر،هوا،عشق،زمین،مالِ من است! اما سهراب تو قضاوت کن، بر دل سنگ زمین جای من است؟! من نمی دانم که چرا این مردم، دانه های دلشان پیدا نیست… صبر کن سهراب! قایقت جا دارد؟ من هم از همهمه ی داغ زمین بیزارم

متن غمگین

دلتنگی

رودخانه ای ست

که به هیچ دریایی نمی ریزد

********

اشتباه نکن !

نه زیبایی تو نه محبوبیت تو مرا مجذوب خود نکرد…

تنها آن هنگام که روح زخمی مرا بوسیدی

من عاشقت شدم

********

جملات کوتاه ناراحت کننده

ﻣﺘﺮﺳﮏ ﺭﺍ ﺩﺍﺭ ﺯﺩﻧﺪ ، ﺑﻪ ﺟﺮﻡ ﺩﻭﺳﺘﻲ ﺑﺎ ﭘﺮﻧﺪﻩ…! ﮐﻪ ﻣﺒﺎﺩﺍ ﺗﺎﺭﺍﺝ ﻣﺰﺭﻋﻪ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺑﻮﺳﻪ ﺍﻱ ﻓﺮﻭﺧﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ، ﺭﺍﺳﺖ ﻣﻴﮕﻔﺘﻲ ﮐﻪ ﺍﻳﻨﺠﺎ”ﻗﺤﻄﻲ ﻋﺎﻃﻔﻪ”ﻫﺎﺳﺖ

جملات غمگین زندگی

اس ام اس غمگین عاشقانه

استخوان هایم را به دانشمندان بسپارید …
شاید بفهمند نه یخبندانی بود نه بیماری مهلکی !
من از دوری تو منقرض شدم …

********

هیچ کس نمیداند…
 
پشت این چهره ی آرام در دلم چه میگذرد!
 
کسی نمیداند…
 
این آرامش ظاهر و این دل ناآرام چقدر خسته ام میکند
 
********

کاش یکی پیدا میشد که وقتی میدید گلوت ابر داره و چشمات بارون ،

به جای اینکه بپرسه “چته ؟ چی شده ؟” ؛ بغلت کنه و بگه “گریه کن” …

منبع : جملات زندگی

متن و جملات عاشقانه برای همسر

متن عاشقانه انگلیسی برای عشق و همسر

جملات عاشقانه انگلیسی برای پروفایل

Being sad for no reason is worse than being sad for a reason because thre is absolutely nothing you can do to make yourself feel better no matter how hard you try

غمگین بودن بدون دلیل بدتر از غمگین شدن با علته برای اینکه هیچ کاری نمیتونی انجام بدی که حالتو بهتر کنی مهم نیست که چقدر تلاش کنی.

❤❤❤♥❤❤❤

Never give up on anybody. Miracles happen every day.

هرگز از کسی دست نکش ، معجزات هر روز رخ میدن

❤❤❤♥❤❤❤

You Think
I’ve changed but the Truth is
you never really
knew the Real me.

تو فکر میکنی
من عوض شدم ولی حقیقت اینه که
تو هیچ وقت
“منِ” واقعیم رو نشناختی

❤❤❤♥❤❤❤

It’s so bitter to know that some feelings will always remain a dream inside you…

‏چه قدر تلخه ک بدونی حسرت یه حسایی همیشه تو دلت میمونه…

❤❤❤♥❤❤❤

زیباترین متن عاشقانه انگلیسی برای پروفایل

True love requires faith, trust and loyalty. Not chocolate , flowers and expensive gifts

عشق واقعی به ایمان ، اعتماد و وفاداری احتیاج داره نه شکلات و گل و کادو گران قیمت.

❤❤❤♥❤❤❤

Sometimes you have to leave not for ego but for self respect

بعضی وقتها باید بری نه برای غرورت برای به خودت احترام گذاشتن.

متن عاشقانه انگلیسی

Love all trust few. Not everything is real and not everyone is true

به همه عشق بورز کم اعتماد کن
همه چیز واقعی نیست همه مردم درست نیستند .

❤❤❤♥❤❤❤

If i fall in love with someone do not tell me about their past. I was not there i love what i see now it is all that matters

اگر من عاشق کسی شدم به من در مورد گذشتش نگو. من اونموقع نبودم. من عاشق چیزی هستم که میبینم و این تنها چیزیه که الان اهمیت داره.

❤❤❤♥❤❤❤

Nobody is your friend untill they defend your name in your absence

هیچ کس دوست تو نیست تا موقعی که در نبود تو ازت حمایت کنه.

❤❤❤♥❤❤❤

Behind my smile, there’s a story would you never understand.

پشتِ لبخندِ من، داستانی وجود داره که هیچوقت درکش نمیکنی.

❤❤❤♥❤❤❤

Time is precious make sure you spend it with the right people

زمان گرانبهاست مطمئن شو با
آدمهاى با ارزش میگذرونیش

❤❤❤♥❤❤❤

Having someone who can handle your mood is such a blessing…

داشتنِ کسی که میتونه تو هر حس و حالی تحملت کنه یه نعمته…

❤❤❤♥❤❤❤

I still remember your voice. How you talk so soft in the morning.

من هنوز صداتو به خاطر میارم اینکه چگونه هر صبح با لطافت با من صحبت میکردی.

❤❤❤♥❤❤❤

عکس و متن عاشقانه انگلیسی برای پروفایل همراه ترجمه

The most painful separation when
it still there but he’s the
same old guy..

دردناک ترین جدایی وقتیه که هنوز هستش
ولی دیگه اون آدم قدیم نیست..

متن عاشقانه انگلیسی

But that’s not the shape of my heart
And if I told you that I loved you
You’d maybe think there’s something wrong
I’m not a man of too many faces
The mask I wear is one
But those who speak know nothing
And find out to their cost

اما هیچ کدوم شکل قلب من نیست
و اگه من بهت میگفتم که عاشقت بودم
ممکن بود فکر کنی یه چیزی درست نیست
من مرد هزار چهره نیستم
نقاب من فقط ، یکی است
کسایی که حرف میزنند چیزی نمیدونن
و خودت متوجه ارزش اونها میشی

❤❤❤♥❤❤❤

It hard to sleep when your heart is at war with your mind

زمانی که قلبت و مغزت در تقابل باشن خوابیدن سخته.

❤❤❤♥❤❤❤

To the world you may be one but for me you are my world

در جهان تو شاید یه نفر باشی ولی برای من تو همه دنیامی.

❤❤❤♥❤❤❤

You smile when you are happy.i smile when i see you happy

تو لبخند میزنی زمانی که شادی ، من لبخند میزنم زمانی که تو شادی.

متن عاشقانه انگلیسی

There is never a time or place for true love . It happens accidentally an a heart beat in a single throbbing moment.

هیچ مکان و زمان مشخصی برای عشق واقعی نیس. اون اتفاق میفته به طور تصادفی به اندازه یک ضربان قلب در یک چشم‌به هم زدن در یک لحظه.

❤❤❤♥❤❤❤

متن زیبای عاشقانه به زبان انگلیسی برای پروفایل

Nothing is not more painful than being blocked on social media bey the person you are planning to block

هیچ چیز در شبکه مجازی درد اور تر از این نیس که به وسیله شخصی بلاک شی که تصمیم داشتی بلاکش کنی.

❤❤❤♥❤❤❤

Sometimes you have to stop thinking so much and just go where your heart takes you

بعضی وقتا باید فکر کردن رو بس کنی و فقط بری به همونجایی که قلبت تورو میبره

❤❤❤♥❤❤❤

‎Happiness is having people around yourself, that you wish you had met earlier.

خوشبختی یعنی ادمایی تو زندگیت باشن که افسوس بخوری چرا زود تر باهاشون آشنا نشدی.

منبع متن عاشقانه انگلیسی

عکس پروفایل انتظار

در این قسمت از سایت روزانه، می توانید عکس نوشته های زیبای احساسی انتظار کشیدن و درد تنهایی را همراه با متن های احساسی انتظار و تنهایی مشاهده نمایید.

عکس پروفایل انتظار

عکس نوشته پروفایل انتظار و درد تنهایی به همراه متن و شعر انتظار و تنهایی

عکس نوشته پروفایل انتظار

گیرم اندوه تو خواب است و نگاه تو خیال
پس دلم منتظر کیست عزیز این همه سال؟
پس دلم منتظر کیست که من بی خبرم؟
که من از آتش اندوه خودم شعله ورم؟
ماه یک پنجره وا شد به خیالم که تویی
همه جا شور به پا شد به خیالم که تویی…

عکس نوشته پروفایل انتظار و درد تنهایی به همراه متن و شعر انتظار و تنهایی

عکس پروفایل انتظار

من آن گلبرگ مغرورم نمی میرم ز بی آبی

ولی بی دوست میمیرم در این مرداب تنهایی

عکس نوشته پروفایل انتظار و درد تنهایی به همراه متن و شعر انتظار و تنهایی

متن و جمله برای انتظار کشیدن

قطار می رود، تو میروی، تمام ایستگاه میرود و من چقدرساده ام که سال های سال در انتظار تو کنار این قطار رفته ایستاده و هم چنان به نرده های ایستگاه رفته تکیه داده ام !

عکس نوشته پروفایل انتظار و درد تنهایی به همراه متن و شعر انتظار و تنهایی

عکس نوشته انتظار برای پروفایل

یک روز احساس کردم اگر اورا با یک غریبه ببینم تمام شهر را به آتش خواهم کشید.........

 اما امروز حتی کبریتی هم روشن نمیکنم تاببینم او کجاست و با کیست.............

روزی که به دنیا آمدم در گوشم خواندند اگر می خواهی در دنیا خوشبخت شوی همه را دوست بدار.....

....حال که دیوانه وار دوستش دارم می گویند فراموش کن!!!!!!!

عکس نوشته پروفایل انتظار و درد تنهایی به همراه متن و شعر انتظار و تنهایی

عکس تنهایی و انتظار برای پروفایل

زمان برای آنها که انتظار می‌کشند بیش از حد کند است،
برای آنها که می‌ترسند بیش از حد تند است،
برای آنها که اندوهگین اند بیش از حد طولانی است،
برای آنها که شادمان‌اند بیش از حد کوتاه است،
اما برای آنها که عشق می‌ورزند جاودانه است
هنری وان دایک

عکس نوشته پروفایل انتظار و درد تنهایی به همراه متن و شعر انتظار و تنهایی

عکس تنهایی غمگین

و بعد از تو دلم از عطش عشق طغیان کرد

گاه از دو روزنه ی رخسارم

گاه در نگاهی پوچ در تاریکی شب هایم

گاه در باز دمی اندوهناک که با زحمت

از قفس آزاد شده و پایانش خدا را شکر می گویند

و گاه در وجودم که به هیچ پایانی نمی رسید مگر تنهایی

عکس نوشته پروفایل انتظار و درد تنهایی به همراه متن و شعر انتظار و تنهایی

متن انتظار معشوق

  آنکس که میگفت دوستم دارد عاشقی نبود که به شوق من آمده باشد

  رهگذری بود که روی برگ های پاییزی راه میرفت واین صدای:

               خش خش برگ ها..............................

  همان آوازی بود که من گمان میکردم میگوید:

              دوستت دارم.....................................

عکس نوشته پروفایل انتظار و درد تنهایی به همراه متن و شعر انتظار و تنهایی

عکس نوشته انتظار رسیدن فرزند

خراب شود تهرانی
که همیشه چشمش از ترافیک پر است
وهرچه بیشتر انتظار کسی را می کشی
انتظار کسی
بیشتر تورا می کشد
منیره حسینی

عکس نوشته پروفایل انتظار و درد تنهایی به همراه متن و شعر انتظار و تنهایی

عکس نوشته پروفایل انتظار نی نی کوچولو

چشم‌هایت را می بوسم
می دانم
هیچ کس
هیچ گاه
در هیچ لحظه ای از آفرینش
آنچه را که من
در گرگ و میش نگاه تو دیدم
نخواهد دید
چشم هایت را می بوسم
و زیر بارانی از واژه های تکراری
تازه می شوم
بعدها
کسی دفتر شعرم را پاره می کند
نام تو
همه جغرافیای رنج مرا طی می کند
و تو جاودانه می شوی
بیهوده در انتظار منشین
هرگز برای رفتنت
مرثیه نخواهم گفت…

عکس نوشته پروفایل انتظار و درد تنهایی به همراه متن و شعر انتظار و تنهایی

عکس نوشته تنهایی

خیلی وقت است فراموش کرده ام کدامیک را سخت تر می کشم ؟
رنج !
انتظار !
یا نفس را . . .

عکس نوشته پروفایل انتظار و درد تنهایی به همراه متن و شعر انتظار و تنهایی

تصویر انتظار

وصال در عشق بس چه دارد حیرانی

من نگویم رسیدم به وصال

اما دیده ام ناله ی عاشقی در تنهایی

گریان سخن می گفت

می کرد حق حق و بی تابی

ای کاش می شد اینگونه عاشق شد

عکس نوشته پروفایل انتظار و درد تنهایی به همراه متن و شعر انتظار و تنهایی

عکس نوشته صبر و انتظار

رفتی و ندیدی که چه محشر کردم

با اشک تمام کوچه را تر کردم

وقتی که شکست بغض تنهایی من

وابستگی ام را به تو باور کردم

عکس نوشته پروفایل انتظار و درد تنهایی به همراه متن و شعر انتظار و تنهایی

عکس نوشته انتظار و تنهایی برای پروفایل

توراحس میکنم هردم...
که با چشمان زیبایت مرا دیوانه ام کردی...
من از شوق تماشایت...
نگاه از تو نمیگیرم....
تو زیباتر نگاهم میکنی اینبار....
ولی...افسوس...این رویاست....
تمام آنچه حس کردم،تمام آنچه میدیدم....
تو با من مهربان بودی...
واین رویا چه زیبا بود....
ولی.... افسوس.... که رویا بود....

کنند.

عکس نوشته پروفایل انتظار و درد تنهایی به همراه متن و شعر انتظار و تنهایی

عکس نوشته بسیار احساسی انتظار

تا زنده ام می نشینم به انتظارت
شاید هم نیایی…
من کارم را می کنم…

عکس نوشته پروفایل انتظار و درد تنهایی به همراه متن و شعر انتظار و تنهایی

عکس انتظار برای پروفایل

زمانى که درد عشق و دورى را
در چشمانم دید ، گفت :
سخن فلاسفه ى بزرگ را به خاطر آور :
* زندگى دمى بیش نیست *
پاسخ دادم :
آرى ، آرى ، آرى ..!
اما ، همین دم
چون ابدیتى پایید ..!
هر آنگاه که …
در ** انتظار یار ** گذشت ..!

عکس نوشته پروفایل انتظار و درد تنهایی به همراه متن و شعر انتظار و تنهایی

عکس نوشته بسیار زیبا و احساسی انتظار برای پروفایل

منبع: عکس نوشته انتظار

متن عاشقانه تبریک تولد

پیام تبریک تولد به عشق

سبز ترین خاطرات از آن کسانیست که
در ذهنمان عاشقانه دوستشان داریم
تولدت مبارک