topnaz

تاپ ناز

topnaz

تاپ ناز

معنی ساعت جفت چیست و فال ساعت جفت و اعداد یکسان چه می گوید؟

معنی ساعت جفت چیست ؟

ساعتی است که هم عدد ساعت و هم دقیقه با آن مطابقت دارند، به عنوان مثال 00:00 یک ساعت آینه ای است.ساعت های جفت دارای ویژگی های عددی شناسی طالع بینی و همچنین ایده  همزمانی است  که توسط کارل گوستاو یونگ تاسیس شد ، که یک روانپزشک و روانکاو سوئیسی بود و روانشناسی تحلیلی را بنیان نهاد. متولد - 26 ژوئیه 1875 ، درگذشت - 6 ژوئن 1961.

۲۴ ساعت جفت وجود دارد که هر روز در زندگی ما ظاهر می شود. ساعات جفتی که می توانیم در یک ساعت دیجیتال پیدا کنیم و ممکن است به صورت تکراری برای ما نمایان شوند:

01:01 02:02 03:03 04:04 05:05 06:06 07:07 08:08 09:09 10:10 11:11 12:12 13:13 14:14 15:15 16:16 17: 17 18:18 19:19 20:20 21:21 22:22 23:23 ، و در آخر 00:00 که اولین ساعت آینه 01:01 و آخرین ساعت 00:00 است. هر ساعت آینه ای معانی و پیام های خاص خود را دارد.

ما می توانیم معنی و پیام این اعداد را با تفسیر آن با کمک فرشتگان نگهبان ، از طریق محاسبه عددی درک کنیم.

معنی ساعت جفت

همزمانی و ساعت آینه چیست؟

همزمانی توسط کارل یونگ کشف شده است که بخشی از روانشناسی تحلیلی است. وی نوشت که وقایع دارای تصادف معنی دار هستند حتی در روابط غیررسمی اتفاق نمی افتند. وقتی شخص اغلب تصادفی با آن روبرو می شود ، یک معنای پنهان وجود دارد.

کارل یونگ فهمید که همزمانی که از نظر روانشناختی غیرقابل دسترسی است اتفاق افتاده است. اما با همزمانی معجزه آسای رویا و واقعیت، حفره ای در خردگرایی وی ایجاد کرده است که مقاومت فکری وی را برای ادامه درمان با نتایج رضایت بخش شکست داد.

از نظر یونگ ، ایده همزمانی باید از کهن الگوها و ناخودآگاه جمعی ناشی شده باشد. وی گفت که اثر را فقط می توان به عنوان یک پدیده انرژی درک کرد. بنابراین ، علت و معلولی وجود ندارد ، اما این مسئله کنار هم قرار گرفتن زمان و نوعی همزمانی است.

وقتی تجربه همزمانی را در زندگی خود داریم ، ممکن است احساس ناخوشایندی داشته باشیم. اما این فقط یک علامت و نماد است که می خواهد به انرژی های بالاتری که در اطراف ما هستند دسترسی داشته باشیم.

به عنوان مثال ، شما به طور تصادفی به صفحه کامپیوتر خود نگاه می کنید و ساعت 17:17 را می بینید در حالی که در این زمان در خانه به مادر خود فکر می کنید. و بلافاصله مادر شما با تلفن همراه خود با شما تماس می گیرد ، جایی که ممکن است دوباره ساعت 17:17 را مشاهده کنید. این از نظر همزمانی کاملاً طبیعی است.

اهمیت ساعت های رند چیست؟

ساعت های جفت اهمیت زیادی در زندگی ما دارند. آنها درباره برخی موارد در زندگی ما ، اطلاعات ، ایده ها و دانش به ما می دهند. معنی ساعت های جفت به ​​ما اطلاع می دهد که در شرایط دشوار چه کاری باید انجام دهیم و این مسیر و راهی را که باید طی کنیم به ما نشان می دهد.

بنابراین ، مهم است که معنی ساعت های جفت را بدانید و درک کنید که اغلب به طور تصادفی می بینید. فرشتگان و خیرخواهان شما به شما پیام و نکاتی می دهند که با پیروی از آنها مسیر زندگی شما آسان تر و روشن خواهد شد.

چرا ما ساعتهای جفت را اغلب زیاد می بینیم؟

بگذارید درباره دلایل خاص ظاهر شدن یک ساعت جفت در زندگی ما بحث کنیم و اینکه پیامدهای آن در زندگی ما چیست. یک چیز مطمئن است که این یک پیام کاملاً شخصی برای شماست.

در اینجا معانی و دلایل مختلفی وجود دارد که ظاهر ساعتهای جفت را به صورت تکراری به زندگی شما توضیح می دهد:

فرشتگان نگهبان در حال اتصال هستند

ساعتهای جفت با کمک اعداد با شما ارتباط برقرار می کنند. همچنین تعدادی از اعداد مشخص است که به طور مکرر آنها به شما نشان داده می شود. آنها با استفاده از اعداد مکرر و ساعات جفت ، وسیله ارتباطی خود قرار می گیرند، زیرا توسط خداوند ممنوع شده است که مستقیماً به شما مراجعه کند.

فرشتگان می خواهند با ارائه پاسخ و راهنمایی به شما کیفیت زندگی شما را ارتقا داده و بهبود بخشند. نویسنده دلایل و تفاسیر بسیاری از ساعتهای جفت را برای ما ارائه می دهد.

بنابراین ، وقتی اغلب ساعت های جفت را می بینید ، توجه و توجه کنید و سعی کنید به دنبال علائم و نشانه های دیگر باشید. زیرا فرشتگان به شما فرصت می دهند تا پیشرفت کنید.

نهادی در تلاش است با شما تماس بگیرد

مانند فرشتگان ، انرژی های جهانی و سایر عناصر فوق طبیعی نیز در تلاشند تا با شما تماس بگیرند. این می تواند روحی باشد که می خواهد شما یا شاید کسی را که از دنیا رفته است راهنمایی کند. شما باید به نفع خود به این انرژی ها توجه کنید.

اگر ساعت جفتی که می بینید دارای کوچکترین احساس عنصر ماورای طبیعی است ، باید سریع با یک استاد مشورت کنید. ممکن است تظاهراتی از یک روح شیطانی وجود داشته باشد و یا اینکه به عنوان یک فرد ضد شما نیز شناخته می شود و ممکن است باعث صدمه جسمی شما شود.

پیامی از ضمیر ناخودآگاه شما

ضمیر ناخودآگاه ما قدرتمندترین عنصر ما است که 90٪ ذهن ، جسم و روح ما را اداره می کند. خودش کار می کند و نمی توانید آن را کنترل کنید. در واقع مانند اینترنت است که در حال حاضر تمام پاسخ سوالات ما را می داند.

ما ممکن است برخی از دستورالعمل ها و برنامه ها را مانند رایانه به آن ارائه دهیم. اما اینکه خود از شما اطاعت کند یا نه به انتخاب خود آن بستگی دارد. در بیشتر موارد ، حتی بدون تأیید ما نیز کار می کند. ما می توانیم از پدیده ای مثال بزنیم که بدون دلیل به زمان آن نگاه می کنیم ، این اتفاق می افتد زیرا ضمیر ناخودآگاه می خواهد پیامی را به ما منتقل کند.

شخصی به شما فکر می کند

هنگامی که ساعتهای جفت را بیش از یک بار می بینید ، احتمال زیادی وجود دارد که شخصی ، جایی در مورد شما فکر کند. همزمانی با کمک ناخودآگاه جمعی در اینجا اتفاق می افتد.

توصیه می شود هنگام دیدن ساعت جفت به احساساتی که دارید توجه کنید. این به شما کمک می کند ماهیت این فرد نسبت به خود را درک کنید ، خواه مثبت باشد یا منفی، انرژی منعکس کننده است.

منبع: معنی ساعت جفت

تکست آهنگ محسن چاوشی در آستانه پیری

آهنگ در آستانه پیی از آلبوم ابراهیم محسن چاوشی

دانلود آهنگ محسن چاوشی پروانه ها

متن آهنگ در آستانه پیری محسن چاوشی 

در آستانه پیری گلایه‌ی از شب دنیا
بد است مرد حسابی

به احترام دیازپام بدون قصه و بوسه
تلاش کن که بخوابی

تو مثل پرده‌ی خانه وبال گردن روزی‌
کسی نگفت نباید که از نهاد بسوزی
تو آفتاب نبودی که بی دریغ بتابی

چه اسب ها که درونت به اهتزاز درآمد
به شیهه عمر گلویت کشان کشان به سر آمد

تو را که بست به گاری که روزمزد عذابی

لگد زدند به شیری که صبر غرش او بود
شکست یوزپلنگی که رام و آینه‌خو بود
و از فراز دهانی سقوط کرد عقابی

دلیر ماندی و نان را به خون زدی که نمیری
به هرزه پا ندواندی از این دوندگی آخر
چه می‌رسد به جماعت جز آخوری و طنابی

شناس عالمی اما شناسنامه نداری
و دائم‌الغمی اما خودت ادامه نداری
غرور منقطع النسل عماره ساز خرابی

تو برگزیده نبودی قبول کن که نبودی
قبول کن که رسولی بدون معجزه هستی
بلند مساله هستی ولی بدون کتابی

دریچه‌ای که تپید و جهان کوچک ما را
به نورخان گرفته است بیا و زنده شو ای ماه
که مثل فاتحه هر شب بر این دریچه بتابی

هزار ماهی تنها فدای آبی دریا
هزار بسته مسکن فدای این غم برنا
هزار گله‌ی درنا فدای وسعت آبی

گلایه از شب کوچک و نق به شیوه‌ی کودک
پس از حزن مبارک شود بلند غمت نیز
غمت بخیر شبت نیز شب است مرد حسابی


منبع: آهنگ در آستانه پیری