topnaz

تاپ ناز

topnaz

تاپ ناز

عکس های سحر خواننده شعر یادت نره و شوهرش

موهام اکستنشن نیست

موهام اکستنشن نیست چندین سال کوتاه و رنگ نکردم تا بلند شد جنس موهام ارثى هست اما بعضى اوقات با روغن زیتون و بادام موهامو تقویت میکنم ، موهاى منم تا حدى موخوره داره به دلیل رنگ کردن …

 

سحر خواننده | بیوگرافی و عکس های سحر مقدس و همسرش

خوانندگان مورد علاقه

خواننده هاى مورد علاقم خانم گوگوش ، خانم رامش آقاى سیاوش قمیشى ، آقاى ابى ،شادمهر عقیلى و بنیامین هستند که کارهایشان را همیشه دنبال می کنم

 

آرایش و  مستقل

آرایش و موهام در موزیک ویدئوها بر عهده میکاپ آرتیست هست اما روزمره خودم این کارهارو انجام میدم در حال حاضر موزیک تنها شغل من هست و کار دیگه اى براى کسب در آمد انجام نمیدم

زمانى که ایران بودم با زنده یاد استاد محمد نورى آواز کار میکردم اما در حال حاضر با استادى همکارى ندارم و خودم تمرین میکنم

سحر خواننده | بیوگرافی و عکس های سحر مقدس و همسرش

ازدواج

سحر مقدس با سعید امامی آهنگسازی و تهیه کننده موسیقی ازدواج کرده است البته این رابطه 7 ساله فعلا در حد نامزدی می باشد

سحر خواننده | بیوگرافی و عکس های سحر مقدس و همسرش

 

عمل زیبایی

عمل زیبائى انجام ندادم با وجود اینکه بینیم قبلاً شکسته در اثر یک حادثه ، اگر روزى بخوام جراحى کنم فکر کنم باید بزارم تو سنى که نیاز به این کار هست

 

ارتباط با مدل و تک ترک

هیچ نسبتى با آقاى فرهاد چابُک ندارم و به دلیل اینکه ایشون مدل قابلى هستن ازشون زیاد در کارها استفاده میکنی، بسته شدن کمپانى کینگ رکورد در کُند شدن کارهام بى تأثیر نبوده ، کارهائى که در حال جمع آورى هستیم در سبم هاى مختلف هست و به احتمال زیاد تک تِرَک ارائه میشود

سحر خواننده | بیوگرافی و عکس های سحر مقدس و همسرش

در منوتو

سحر بعنوان خواننده در برنامه شعر یادت نره با اجرای امید خلیلی در منوتو اجرا می کند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد