topnaz

تاپ ناز

topnaz

تاپ ناز

داماد تهرانی فهمید زنش بازیگر فیلم پورن است

داماد تهرانی فهمید زنش بازیگر فیلم پورن است 

عروس و داماد تهرانی که در دادگاه حاضر شده اند درخواست طلاق و جدایی دارند و مرد ادعا می کند که زنش بازیگر فیلم های پورن است. مرد جوان با در دست داشتن مدرک و عکس‌های غیر اخلاقی به سوی کلانتری 134 شهرک قدس رفت تا از همسر خود که باعث فریب دادن در ازدواج شده بود شکایت کند.

 

از شکایت ابتدایی پرونده به دادسرای ناحیه 2 تهران فرستاده شد تا پیگیری‌های لازم صورت گیرد.وقتی تازه داماد رو به روی دادیار مهدی صفریان قرارگرفت گفت: نزدیک به 2 سال پیش با همسرم در یک میهمانی آشنا شدم. با گذشت چند ماه از آشنایی‌مان متوجه شدیم رفتارهای مشترک زیادی با هم داریم و تصمیم گرفتیم تا با هم ازدواج کنیم.

 

اوایل، زندگی خوبی داشتیم تا بعد از 6 ماه متوجه رفتار‌های عجیب همسرم شدم. او روی تلفن همراه و لپ‌تاپ خود رمز گذاشت و اجازه نمی‌داد من نزدیک وسایلش شوم و همه وقت خود را در فضای مجازی سپری می‌کرد. اوایل اهمیتی ندادم اما با گذشت زمان نسبت به وی شک کردم

 

تا اینکه یک روز از سر کار زودتر به خانه برگشتم و متوجه شدم همسرم در خانه نیست و لپ‌تاپش هم روشن است از فرصت استفاده کرده و به صورت رندومی همه فایل‌ها را بررسی کردم که ناگهان به یک بخش رسیدم.وقتی آن را باز کردم با عکس‌ها و فیلم‌های غیر اخلاقی وی مواجه شدم.

 

ابتدا شوکه شدم و فکر کردم اشتباه می‌کنم با دیدن چند فیلم و عکس متوجه شدم که اشتباه نمی‌کنم و کسی که در فیلم‌ها و عکس‌ها دیده می‌شود، همسرم است. وقتی وارد خانه شد ابتدا شروع به داد و بیداد کرد که من چرا بدون اجازه وارد لپ‌تاپش شدم وقتی عکس‌ها را نشان دادم خیلی خونسرد گفت:

ادامه را بخوانید : مرد تهرانی فهمید همسرش بازیگر فیلم پورن در خارج کشور بوده!.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد