topnaz

تاپ ناز

topnaz

تاپ ناز

متن های دلنوشته و دلتنگی عشق

گاهی وقت ها نمی دونم که تو هم دلت برام تنگ می شه یا فراموشم کردی
اما هر روز به خودم می گم عشق دوباره ما رو به هم می رسونه

******

پیامک دلتنگی و ناراحتی

 
شمارش ثانیه ها تا لحظه ای که دوباره با هم باشیم تنهایی من رو تسکین نمی ده
دلم برات خیلی تنگ شده عسلم

******

اس ام اس دلتنگی واسه عشقت

فاصله برای عشق همانند باد برای آتش است
عشق های ضعیف را خاموش می کند و عشق های قوی را بیشتر تحریک می کند
عشق تو قدرت من است
دوست دارم عشقم

******

تو تنها دلیل من برای بودن هستی و تنها کسی که مشتاقم به زودی ببینمش

******

 

اس ام اس دلتنگی و بیاد بودن

هیچ لحظه ای در هیچ روزی نیست که من دلتنگ تو نبوده باشم

******

کپشن دلتنگی و دوری

وقتی بین بازوان تو هستم احساس می کنم در خانه ام و الان خیلی برای خانه غمگین هستم
دلم برات تنگ شده عشقم …!

******

جملات دلتنگی و دوست داشتن

 
فاصله به اندازه ای نیست که بتواند آتش سوزان قلبم نسبت به تو را خاموش کند
منتظر زمانی هستم که دوباره با هم خواهیم بود، دوستت دارم خیلی زیاد

******

هر روز مشتاقانه منتظرم تا تو از در وارد شوی و به من بگویی که دوره جدایی و دوری به پایان رسیده

******
 
حرف های دلتنگی و دلشکستگی

بهتره تنها باشی تا با کسی باشی که به تو احساس تنهایی می دهد

******

هیچ کس هرگز نمی تونه جای تو رو در قلبم بگیره
تو تنها کسی هستی که من رو شاد می کنه
تو همه اون چیزی هستی که توی زندگیم نیاز دارم و من هنوز منتظر برگشتن ات هستم

******

هر آهنگی که گوش می دهم به یادم می آورد که چقدر دلتنگت هستم و می خواهم تو کنارم باشی

******

هر بار که تو را می بینم بیشتر عاشقت می شوم و نمی توانم منتظر دوباره دیدنت باشم
دلم برات خیلی تنگ شده!
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد