topnaz

تاپ ناز

topnaz

تاپ ناز

متن غمگین تاثیرگذار کوتاه و زیبا

متن کوتاه دوری و تنهایی غمگین

پنج انگشت دارم
که از خودم به تو وابسته‌ترند …!
نیستی که ببینی
چه اعتصاب سردی از نبودنت کرده‌اند!

***

این روز‌ها تلخ می‌گذرد، دستم می‌لرزد از توصیفش
همین بس که:
نفس کشیدنم در این مرگِ تدریجی، مثل خودکشی است
با تیغِ کُند.

***

شک ندارم
سفره‌ی دلم را که وا کنم
همه سـیر می‌شوند …!

***

متن غمگین تاثیرگذار

جملات کوتاه و غم انگیز تنها شدن

خودتان را برای دیگران
آرام آرام ورق بزنید.
چون اگر تمام شوید
سریع می‌روند سراغ دیگران!

***

بی خود منتظرت هستم و هربار
که صدای به هم خوردن در را می‌شنوم
از جا می‌پرم …
بی خود دلم را خوش کرده‌ام
به پیراهنی مانده روی بند
تو ناگهان رفتی و باد‌ها
هر روز هم که بیایند
چیز‌هایی که برده‌اند را
هرگز بر نمی‌گردانند!

***

متن غمگین تاثیرگذار

متن کوتاه غمگین رفتن عشق

آنگونه که تو رفتی
هیچ آمدنی جبرانش نمی‌کند …

***

خنجرت را از سینه‌ام بیرون بکش
بگذار زندگی کنم!
عطرت را از پوست تنم بگیر
بگذار زندگی کنم!

***

منم آن شکسته سازی که
توام نمی‌نوازی
چه فغان کنم ز دستی
که گسسته تار ما را

***

متن ادبی تنهایی

کوهم، ولی ..
پس لرزه‌های نبودنت
استقامتم را
به بازی گرفته‌اند …
سیاوش_صیّاف

***

سال‌هاست منتظر آمدن
روز‌های بهترم.
ولی نمی‌دانم چرا هنوز هم
دیروز‌ها بهترند …


منب,ع، متن غمگین تاثیرگذار

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد