topnaz

تاپ ناز

topnaz

تاپ ناز

جملات و اشعار نو عاشقانه زیبا

متن شب بخیر به عشقم

 تو عشق زندگی من هستی، بدون گفتن این کلمات نمی توانم بخوابم، من تو را دوست دارم.

شب بخیر

***

به اندازه ای که فردا وجود دارد، من نمی توانم اجازه دهم این روز بدون گفتن شب بخیر به زیبای خودم بگذرد.

شب بخیر عشقم

***

پیام شب بخیر عاشقانه

 وقتی باد شب می وزد، می تواند به گوش تو برساند که چقدر دلم برایت تنگ شده است،

شب بخیر

***

 در هر سختی که برای تو باشد، من با تو به قله کوه صعود می کنم. دلم برایت تنگ شده عشقم.

شب بخیر!

***

شب بخیر یعنی
یک روز دیگر
همراهت بودم
دوستت داشتم
حواسم بهت بود
جز تو کسی برام
مهم نبود
خلاصه
شب بخیر مهم ترین
مکالمه کوتاه در آخر شب است!
شبت بخیر

***

مطلب مشابه: زیباترین اشعار عاشقانه

شب ها
کنار پنجره بخواب
اینجا خورشید من
بی اجازه نگاه تو
طلوع نمی کند
شبت رویایی بهترینم

***

پیام شب بخیر عاشقانه

شب است و هوا منتظر باران است،
وقت خواب است و دلم پیش تو سرگردان است
شب بخیر ای نفست شرح پریشانی من
ماه پیشانی من
دلبر بارانی من

***

تو بسیار مبارک هستی، زیبا و همه چیز هستی. من تنها می توانم یک زندگی را با تو داشته باشم.

شب بخیر و رویاهای شیرین ببینی

***

پیامک شب بخیر به همسر و عشق زندگی

امیدوارم امشب که می خوابی
قشنگ ترین و بهترین آدم دنیا رو تو خواب ببینی
ولی سعی کن بهش عادت نکنی
چون من هر شب نمی تونم بیام به خوابت
شبت به خیر

***

شب بخیر را
نباید تایپ کرد
شب را
باید زل زد در چشمانش
دستى کشید لاى موهایش
و هرم نفس هایش
و آن وقت گفت:
شب بخیر

علی قاضی نظام

***

هر چه از شب می گذرد، دلم برای تو بیشتر و بیشتر تنگ می شود. خواب خوشی داشته باش و رویاهای شیرین ببینی زیبا.

شب بخیر

***

پیام شب بخیر عاشقانه

اگر چه خواب، نیاید به چشم کم سویم
ولی به خاطر تو، شب بخیر می‌گویم

من از هجوم خیال تو باز بیدارم
بخواب، راحت و خوش ای نگار مه‌رویم

مهدی امیری

***

عزیزم، من هرگز امید رسیدن به تو را از دست نخواهم داد، دلم برایت تنگ شده است. امیدوارم که تو یک رویای شیرین داشته باشی.

شب بخیر

***

متن و عکس نوشته شب بخیر به دوست دختر

شب سردیست، هوا منتظر باران است
وقت خواب است و دلم پیش تو سرگردان است
شب بخیر ای نفست شرح پریشانی من
ماه‌‎ پیشانی من، دلبر بارانی من

امیرعلی نعیمی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد