topnaz

تاپ ناز

topnaz

تاپ ناز

متن و جملات تولد خودم

تولدم مبارک نیست غمگینم

تولدم مبارک نیست
آخه اونی که میخوام کنارم نیست
جملات غمگین تبریک تولد به خودم


تولد غمگینم مبارک

تولدم مبارک نیست              دلم گرفته غمگینم
هوای خونه دلگیره            تو رو اینجا نمی بینم
تولدم مبارک نیست            شکسته قلب داغونم
تو نیستی و من از دوریت     خودم رو مرده می دونم
جملات غمگین تبریک تولد به خودم


جملات غمگین تولدت مبارک غم انگیز

تقویم ورق می‌خورد و به روزی می‌رسد که آمدنش هیچ کس را خوشحال نمی‌کند؛ حتی خود من را. تولدم را جشن می‌گیرم با یک کیک تنهایی و چند اشک شمع و یک کادوی پیچیده به اندوه. تولد غمگینم مبارک
جملات غمگین تبریک تولد به خودم


متن های ناراحت کننده تولدت مبارک

باز هم جشن تولد، باز هم کادو و گل، باز هم شمع و گل و آیینه، هر کسی چیزی با خود دارد، یک عروسک یک گل، یا کتابی پر دیو و دلبر، کاش جای همه این خوبان، تو کنارم بودی، لااقل کاش یکی از یاران، نامه‌ات را به من اهدا می‌کرد
جملات غمگین تبریک تولد به خودم


تولد عشقی که رفته

برای دل خودم سخته بدونم تولدشه و نتونم تبریک بگم. جات هنوز میون دعاهامه. گر چه می‌دونم دیگه جایی توی قلبت ندارم. تولدت مبارک عزیزترینم
جملات غمگین تبریک تولد به خودم


متن غم و ناراحتی

به سلامتی کسی که عشقش اون رو رها کرد و برای همیشه تنهاش گذاشت ولی هنوز رمز گوشیش تاریخ تولد تنها عشقشه
جملات غمگین تبریک تولد به خودم


جمله های کوتاه تبریک تولد غم انگیز

امشب دامن تو پر از هدیه‌های بزرگ و کوچک می‌شود؛ امام من هیچ چیز ندارم که به تو هدیه بدهم. جز دلی که به من پس دادی
جملات غمگین تبریک تولد به خودم


شعر نو تولدت مبارک

رسیده روز تولد تو
که باز من برات هدیه بگیرم
واسه من فقط همین بهانه س
بگم که چه قدر برات می‌میرم
لحظه شیرین دلواپسی
کی به داد دل ما می‌رسی؟
دیدارت بهترین روز من بود
وقت خوبی واسه دوست داشتن بود
جملات غمگین تبریک تولد به خودم


متن بلند تولد عشقی که رفته

هنوز هم روز تولدت را جشن می‌گیرم، تنهایی شمع روشن می‌کنم. آرزو می‌کنم و به امید دیدار تو شمع‌های کیک تولدت را خاموش می‌کنم. آرزو می‌کنم در جشن تولد بعدی تو در کنارت باشم و تو چشم در چشم من قول بدهی از کنارم جایی نمی‌روی.
جملات غمگین تبریک تولد به خودم

منبع: متن تولدم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد